Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@05:09:32 GMT

سفارش سایت فروشگاهی و طراحی وب سایت اف دیزاین

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۶۳۰۳

سفارش سایت فروشگاهی و طراحی وب سایت اف دیزاین

در سالی که گذشت، شاهد افزایش وب سایت های فروشگاهی بودیم. دلیل این افزایش تمایل هم بیماری کرونا بود. بسیاری از مردم ترجیح می دادند خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند. همین امر باعث تغییر عادت در نحوه خرید آن ها شد. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

سفارش سایت فروشگاهی برای جذب مشتریان آنلاین

همانطور که در بالا اشاره شد، در یکی دو سال اخیر، سبک خرید مردم تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل سفارش سایت فروشگاهی به یک موضوع مهم برای مغازه ها و فروشگاه های سنتی شد. چون در غیر این صورت، مشتریان قدیمی خود را از دست می دادند. کماکان شاهد آن هستیم که بسیاری از فروشنده ها، به دلیل تعلل در طراحی فروشگاه ایترنتی، مشتریان خود را از دست دادند.

به دلیل این استقبال همگانی از خرید اینترنتی، روز به روز رقابت در فضای اینترنت در حال سخت تر شدن است. شرکت های طراحی سایت به کمک فروشندگان سنتی آمده اند و با راهنمایی آن ها در زمینه فروش اینترنتی، روز به روز رقابت را سخت تر می کنند. مشتریانی که به یک سایت فروشگاهی اعتماد می کنند، به سختی به سمت سایت های دیگر می روند. به همین دلیل هر چقدر زودتر وارد این رقابت شوید به نفع شما خواهد بود. یک از شرکت هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، اف دیزاین است. ساخت سایت فروشگاهی در وردپرس اف دیزاین توسط نرم افزارهای لایسنس دار انجام می شود. از همه مهم تر اینکه طراحی سایت را با اصول سئو انجام می دهند.

مزیت های سفارش سایت فروشگاهی با ووکامرس

ساخت سایت فروشگاهی با ووکامرس در حال حاضر برترین روش ورود به دنیای فروش آنلاین است. هنگامی که پلاگین ووکامرس برای وردپرس طراحی شد، آن را به یکی از قدرتمند ترین پلتفرم های فروش اینترنتی تبدیل کرد. به همین دلیل روز به روز سفارش سایت با این پلتفرم محبوب در حال افزایش است. طراحی سایت با وردپرس و ووکامرس به شما امکانات لازم برای موفقیت در زمینه Ecommerce
را می دهد.

خرید سایت فروشگاهی اماده یا سفارش سایت فروشگاهی وردپرس؟

هنگامی که صاحبان فروشگاه های فیزیکی به دنبال اینترنتی کردن فروش خود هستد، با تبلیغات هایی مواجه می شوند که آن را ترغیب به خرید سایت فروشگاهی آماده می کنند. اما باید گفت که این نوع سایت ها به هیچ وجه با یک سایت فروشگاهی که با وردپرس ساخته می شود، قابل مقایسه نیستند. چون هنگامی که شما سفارش سایت فروشگاهی وردپرس می دهید، آن سایت بر اساس نیازهای کسب و کار شما ساخته می شود. مهمتر از آن که کاملا قابل توسعه است و هر نیازی داشته باشید می توانید آن را توسعه دهید.

اما سایت های آماده فروشگاه اینترنتی محدودیت های بسیاری برای صاحب کسب و کار ایجاد می کنند. این موضوع در نهایت منجر به دوباره کاری و سفارش مجدد یک سایت درست و حسابی می شود. پس بهتر است از همان ابتدا راه اصولی را انتخاب نمایید تا بتوانید فروش آنلاین موفقی را تجربه کنید.

صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی اف دیزاین به صورت یکپارچه

هنگامی که سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود را به اف دیزاین می دهید، دیگر خیالتان ار تمامی مراحل راحت است. صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی اف دیزاین توسط افراد متخصص در حوزه های؛ طراحی وب سایت، سئو و گرافیک دیزاین انجام می شود. همین عامل باعث افزایش کیفیت و یکپارچگی می شود.

چراکه طراحی وب سایت و سئو به هم مرتبط هستند و هنگامی شما بهترین نتیجه را می گیرید که سایت شما از نظر تکنیکال و معماری سایت، آماده باشد. از طرف دیگر با توجه به اهمیت جذابیت گرافیکی سایت های فروشگاهی، داشتن تیم متخصص گرافیک دیزاین، می تواند به ماندگاری بیشتر خریدار در سایت و در نهایت فروش بیشتر، کمک کند. کاماکان شاهد آن هستیم که الگوریتم های جدید گوگل، به سمت بررسی رفتار کاربر می روند. هرچه قدر شما بتوانید مشتریان خود را بیشتر در فروشگاه اینترنتی خود نگه دارید، رتبه های برتر خواهید گرفت.

چند مورد از مهمترین امکانات طراحی سایت فروشگاهی

اکثر شرکت های طراحی وب سایت، مهمترین موارد طراحی سایت فروشگاهی را گزینه های همچون؛ سبد خرید اینترنتی، گروه بندی محصولات، واکنشگرا بودن سایت، داشتن سیستم پرداخت آنلاین، محصولات مرتبط و پیشنهادی و ... می دانند. این در حالی است که شکی در مهم بودن این موارد و بسیاری از موارد دیگر، وجود ندارد.

اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد که خیلی وقت ها ممکن است کارفرما به آن توجه نکند. آن هم معماری درست و بر اساس اصول سئو سایت فروشگاهی می باشد. این مورد در عمل باعث رتبه گرفتن بهتر فروشگاه آنلاین شما می شود. به همین دلیل می توانید با هزینه بسیار کمتر، سایت خود را سئو کنید. نتیجه این موضوع جذب مشتریان هدفمند از گوگل و افزایش فروش می شود.

ساخت سایت فروشگاهی وردپرس چه مزیت هایی دارد؟

طراحی یک وبسایت فروشگاهی با کدنویسی اختصاصی، بسیار گران قیمت خواهد بود. علاوه بر آن می توان گفت شما را به تیم توسعه دهنده آن نیازمند می سازد. چون سایت شما باید آپدیت شود و باگ های آن گرفته شود. اما ساخت سایت فروشگاهی وردپرس به دلیل داشتن تیم بزرگ بین المللی ، از این مشکلات به دور است.

ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس رایگان است. یعنی هسته اصلی وردپرس به صورت رایگان در دسترس همگان است. شاید از خود بپرسید پس چرا باید هزینه طراحی وب سایت برای ساختن سایت فروشگاهی داد؟!

چون پلتفرم وردپرس رایگان است. اما اگر شما بخواهید یک سایت حرفه ای بر روی آن پیاده سازی کنید، باید به شرکت های طراحی سایت وردپرس مانند اف دیزاین، سفارش طراحی سایت با وردپرس بدهید. در این حالت آن ها ظاهر مورد نیاز شما را بر روی پلتفرم رایگان وردپرس پیاده سازی می نمایند.

بهترین راه برای شروع طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی

اگر شما هم قصد سفارش طراحی سایت فروشگاهی به اف دیزاین و یا سایر شرکت ها را دارید، بهترین راه برای اکثر فروشندگان، استفاده از پلن های پایه می باشد. در این حالت شما با کمترین هزینه، یک سایت فروشگاهی حرفه ای خواهید داشت. از طرف دیگر می توانید در مرور زمان آن را توسعه دهید و امکانات مورد نظرتان را به آن اضافه نمایید.

توسعه قدم به قدم سایت فروشگاهی

اگر به این سبک فروش آنلاین را شروع کنید، می توانید از درآمدی که به دست می آورید، برای توسعه سایت فروشگاهی خود استفاده نمایید. در ابتدا بهتر است بیشتر بودجه خود را بر روی سئو سایت خود بگذارید. اما متاسفانه اکثر صاحبان سایت، از همان ابتدا سفارش طراحی وب سایت بسیار کامل را مایلند بدهند. همین موضوع باعث تحمیل هزینه های غیر ضروری در ابتدای کار می شود. پیشنهاد می کنم قبل از هر اقدامی، از مشاوره طراحی وب سایت اف دیزاین استفاده نمایید. آن ها می توانند در زمینه سئو وردپرس برای سایت فروشگاهی هم به شما کمک کنند تا فروش آنلاین خود را به بهترین شکل انجام دهید.

کد خبر 1554020

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سایت فروشگاهی وردپرس سفارش سایت فروشگاهی طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فروشگاه ساخت سایت فروشگاهی سایت فروشگاهی سایت فروشگاهی طراحی وب سایت همین دلیل سفارش طراحی فروش آنلاین یک سایت شرکت ها سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید

ایتنا - یکی از مهم‌ترین تغییرات مورد انتظار در اپل واچ آینده اصلاح طراحی آن است، زیرا نسخه جدید دارای یک مادربرد ساخته شده از مس است که با مواد عایق پوشانده شده است.
طرفداران ساعت‌های هوشمند اپل منتظر عرضه نسل دهم این ساعت هستند که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید و مورد انتظاری وارد بازار خواهد شد.
  نوار مغناطیسی جدید
مدل آینده قرار است دارای یک سیستم نوار مغناطیسی جدید باشد که می‌تواند به این معنی باشد که باندهای اپل واچ موجود ممکن است با طراحی جدید سازگار نباشند و بند‌های مغناطیسی می‌توانند طراحی نازک‌تر و تغییرات باند را آسان‌تر و سریع‌تر کنند.
  باتری بزرگتر
یکی از مهم‌ترین تغییرات مورد انتظار در اپل واچ آینده اصلاح طراحی آن است، زیرا نسخه جدید دارای یک مادربرد ساخته شده از مس است که با مواد عایق پوشانده شده است.

یک مادربرد کوچک‌تر احتمالاً فضای بیشتری را برای باتری بزرگ‌تر و همچنین سایر اجزای داخلی فراهم می‌کند.

    فناوری نمایشگر پیشرفته
مدل بعدی اپل واچ با امکان معرفی صفحه نمایش 2.1 اینچی "microLED" جدید نیز شاهد پیشرفت‌هایی در زمینه فناوری نمایشگر و رنگ‌های زنده خواهد بود.

اطلاعات افشا شده نشان می‌دهد که اپل ممکن است اندازه‌های مختلف نمایشگر را در نظر بگیرد و بدنه ساعت را با حاشیه‌های نازک‌تر دوباره طراحی کند.
  فشار خون را کنترل کنید
جدای از بحث زیبایی شناسی، نشت اطلاعات نشان می‌دهد که اپل واچ آینده تعداد زیادی ویژگی‌های سلامتی جدید را به همراه خواهد داشت، که ممکن است شامل ویژگی مورد انتظار سنجش فشار خون باشد که اولین در نوع است.

در صورت فشار خون بالا، اپل واچ توصیه می‌کند که با پزشک مشورت کنید یا از یک دستگاه فشارسنج سنتی برای بدست آوردن خوانش های دقیق استفاده کنید و ثبت علل احتمالی را تشویق می‌کند.

    تشخیص آپنه خواب
اپل واچ احتمالا یکی دیگر از ویژگی‌های سلامتی را نیز ارائه می‌کند که تشخیص آپنه خواب است، طبق اطلاعات فاش شده که نشان می‌دهد این ساعت الگوهای خواب و تنفس کاربران را برای ارزیابی احتمال آپنه خواب تجزیه و تحلیل می‌کند و به آنها توصیه می‌کند در صورت نیاز به مشاوره پزشکی مراجعه کنند. لازم است.

دیگر خبرها

  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی