Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در آیین رسمی معارفه شهردار اردبیل اظهار کرد: اولین سفارش اینجانب برای شهردار جدید اردبیل ایجاد سیستم و سیاست مالی شفاف برای مجموعه شهرداری است تا زمینه پاکدستی مجموعه را بیش از پیش فراهم کند.

وی با بیان این‌که شهردار اردبیل باید استقلال خود را از دست ندهد، افزود: فضای سبز اردبیل از جمله دغدغه‌ها است و شهر باید به‌گونه‌ای سبز باشد که آرامش روحی و جسمی شهروندان را موجب شود و انتظار این است در راستای توسعه فضای سبز از هیچ کوششی دریغ نکنید و افزایش درآمد را با فروش شهر جبران نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشم‌انداز توسعه‌ و مدیریت شهر اردبیل روشن است

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل ادامه داد: شخصاً به توانمندی‌های آقای محمود صفری در جایگاه شهردار معتقد هستم و چشم‌انداز توسعه‌ و مدیریت شهر را روشن می‌بینم.

آیت‌الله عاملی خواستار توجه بیشتر به بوستان طراحی شده در منطقه الماس جاده اردبیل - سرعین شد و تصریح کرد: با الگوبرداری از طرح‌های باغ ایرانی می‌توانیم این باغ را در شأن شهروندان توسعه دهیم.

وی استفاده از ظرفیت نمایندگان استان اردبیل به‌خصوص علی نیکزاد در توسعه شهر را یادآور شد و بیان کرد: همت شهردار جدید در پیگیری امورات باغ شریعت ستودنی است و انتظار دیگر این است که در ارتباط با زمین پادگان ارتش نیز تا جایی که در توان دارید وقت و انرژی گذاشته و حتی یک وجب از این زمین را هم به امر ساخت‌وساز اختصاص ندهید.

ضرورت تلاش شهرداری برای بازآفرینی نمادین افتخارات تاریخی

امام جمعه اردبیل همچنین بر ضرورت تلاش شهرداری در جهت بازآفرینی نمادین افتخارات تاریخی منطقه نظیر جنگ چالدران، قزلباش‌ها و... در قالب طراحی و مطالعات هنری تاکید کرد و گفت: عدالت در توسعه متوازن شهر را رعایت کنید و در توسعه شهر به خرد جمعی مراجعه کنید و با مشورت‌پذیری زمینه پیشرفت عادلانه شهر را فراهم کنید.

آیت‌الله عاملی فعال‌سازی وسایل حمل‌ونقل عمومی نظیر اتوبوس‌های برقی، تراموا و ... را از ملزومات توسعه شهر اردبیل خواند و اظهار کرد: همت به خرج دهید و زمینه تحرک بیشتر شهروندان را در طراحی‌های شهری مدنظر قرار دهید و با تلفیق معماری سنتی اردبیل با معماری مدرن، چشم‌انداز شهری را جذاب‌تر و اصیل‌تر کنید.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان اردبیل محمود صفری شهردار اردبیل چشم انداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: با توجه به اتمام بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به جداول در جلسات علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی مصوبات مجلس برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: اگر شورای نگهبان به این مصوبات ایرادی را وارد کرد مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات هفته آینده ایرادات شورای نگهبان را مورد بررسی قرار داده و رفع خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا مجلس یازدهم تا قبل از پایان عمر خود تکلیف بخش دوم لایحه بودجه را مشخص کرده تا به عنوان قانون به دولت ابلاغ شود.

کوچکی‌نژاد همچنین درباره وضعیت برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: روز گذشته مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه را رفع کرد و در برخی موارد نیز به مصوبات قبلی خود اصرار کرد که این موارد به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود لذا مجددا اصلاحات اعمال شده در برنامه هفتم به شورای نگهبان برای اعلام نظر تقدیم خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تاکید کرد که تکلیف برنامه هفتم تا پایان مجلس یازدهم مشخص خواهد شد و برای اجرا به دولت ابلاغ می‌شود.

طبق اصلاحات آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی روند بررسی بودجه تغییر کرده است بدین شکل که ابتدا مجلس شورای اسلامی بخش اول لایحه مربوط به احکام و منابع و مصارف را بررسی و تصویب می‌کند بعد از تصویب بخش اول و ابلاغ به دولت، نوبت به بررسی بخش دوم مربوط به جداول می‌شود.

بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در اسفندماه ۱۴۰۲ برای اجرا به دولت ابلاغ شد و مجلس بخش دوم لایحه بودجه را در هفته جاری بررسی کرد.

بررسی جداول در صحن مجلس شورای اسلامی برای اولین بار صورت گرفت. پیش از این و در سال‌های گذشته و مجالس قبلی تنها احکام و سقف منابع و مصارف لایحه بودجه در صحن مجلس رسیدگی می‌شد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902628

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟