Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز یکشنبه خبرنگار پارلمانی ایرنا،«شبیب جویجری» در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: دولت سیزدهم کار خود را از استان‌های محروم‌تر و پر چالش‌تر آغاز نموده و همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند، دولت علمدار نظام اسلامی است.

 وی اضافه کرد: همه قوا و نهادها مساعدت همه جانبه به دولت را سرلوحه کار خود قرا می‌دهند تا شاهد توفیقات رئیس جمهور و دولت برای حل مشکلات مردم از یک سو و حرکت به سمت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی از سوی دیگر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نقد سازنده، دلسوزانه، مشوقانه، منصفانه و نه مخرب در این مسیر نقش بی‌بدیلی در جهت کاهش آزمون و خطا ایفا خواهد نمود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با بیان اینکه آمار و اطلاعات دقیق و کامل و بروز شده اساس برنامه ریزی دقیق و کامل است، بیان داشت: از رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم که سرشماری نفوس و مسکن که امسال، نوبت اجرای آن است را در موعد مقرر انجام داده تا شاهد تحقق واقعی برنامه‌ها باشیم.

وی افزود: دولت با لیستی از اولویت‌ها و فوریت‌ها در کشور روبرو است که انتظار می‌رود با برنامه‌های کوتاه مدت، برای حل موارد فوری از جمله معیشت مردم، تنظیم بازار، کاهش نرخ تورم و بالا بردن ارزش پول ملی و مساله کرونا اقدام کند. البته نمایندگان ملت آماده همراهی برای رفع هرگونه خلاء قانونی را دارند.

جویجری یادآورشد: دستگاه دیپلماسی کشور جهت‌گیری حکیمانه ای را بر اساس دیپلماسی همسایه محور پیگیری می‌کند که نشان از دقت در سوگیری و مواجهه با چالش‌های منطقه ای و بین امللی است و با توجه به اصل حکمت، عزت و مصلحت بیش از گذشته این مهم عملیاتی گردد.  

نماینده مردم اهواز خواستار تجدید نظر در همه طرح‌های انتقال آب از سرشاخه‌های کرخه و کارون شد و گفت: پیوست‌های لازم از جمله حق آبه متناسب با نیاز شرب، کشاورزی، صنعت و محیط زیست استان، پیوست‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و امنیتی ناشی از پیامدهای منفی طرح های انتقال آب مد نظر قرار بگیرد.  

وی افزود: طرح مصوب مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۵ موسوم به ۸۰۰هزار هکتار که به ۵۵۰ هزار هکتار کاهش یافته معیار هر گونه تصمیم گیری در وزارت نیرو و شورای عالی آب قرار گیرد. 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزارت نیرو و وزارت جهادکشاورزی، شورای عالی آب، دبیر خانه شورای عالی امنیت مالی، سازمان محیط زیست و تمامی دستگاه‌های مرتبط ترتیبی اتخاذ کنند تا طرح‌های جایگزین انقال آب از دریای خلیج فارس و دریای عمان به تصویب برسد.

 وی پیشنهاد کرد: حداقل دو نفر از نمایندگان استان خوزستان در تمامی جلسات منجر به تصمیمات حضور یابند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی سازمان حفاظت محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی سازمان حفاظت محیط زیست وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی سازمان حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد