Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،  حسین امامی‌راد در نشست علنی صبح یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: انقلاب به فضل الهی گام در دهه پنجم نهاده است و استمرار آن با زحمت دو سلاله نبوی، علوی و فاطمی بود و امید آن را داریم که توفیق درک بزرگ ترین رخداد تاریخ که همانا ظهور آخرین ذخیره الهی و منجی بشری است، داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انقلابی که با سنت شکنی شگرف، نظامی با جمهوریت اسلامی به جای سلطه وابسته در ایران نهادینه کرد و بعد از گذشت ۴۳ سال علیرغم تمام شیطنت ها و دشمنی های آمریکا، اروپا و هم پیمانان آنها و همراهی های تفاله ها و خودفروختگان داخلی و غربگرا یک به یک شاهد تحقق پیش بینی‌ها و وعده های سابق امام(ره) و رهبری عزیز هستیم.

وی افزود:در عرصه جنگ نظامی، سیاسی، امنیتی و دیگر عرصه ها پیروز میدان بوده و هستیم،  نه جنگ تحمیلی، نه کودتا، نه ترور شخصیت‌ها، نه شبیخون فرهنگی و نه تحریم‌های ظالمانه هرچند خساراتی به بار آورد ولی هرگز نتوانست سد محکم مردم را نسبت به انقلاب و نظام درهم شکند ولی دشمن دست به سلاح برنده تحریف برده است.

امامی‌راد جریان تحریف را بزرگ‌ترین خطر برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: به فرمایش رهبر انقلاب، اگر جریان تحریف در کشور شکست بخورد، شکست جریان تحریم صد در صدی است همچنین ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب اذعان دارند خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیات، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و یا انکار محسنات بزرگ، برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ایران است.

امامی‌راد بیان کرد: جریان تحریف با تبلیغات گسترده دشمن با امیرالمؤمنین آن می‌کند که وقتی خبر ضربت خوردن در محراب مسجد کوفه که تا شامات می‌پیچد، مردم متعجبانه از هم می پرسند علی(ع) در مسجد چه می‌کرده و او را با نماز چه کار؟

نماینده مردم چناران اضافه کرد: جای شرم است که گاهی ناخواسته از تریبون مجلس آب به آسیاب مجلس ریخته و خوراک نداشته دشمن را فراهم می‌کنیم، البته واقعیت گریز نیستیم و اعلام می‌کنیم با همه پیشرفت‌های خیره کننده ایران در ۴۳ سال پس از انقلاب هنوز راه نرفته فراوانی در پیش داریم اما جار زدن نارسایی‌های حوزه انتخابیه از تریبون مجلس که دشمنان قسم خورده نظام نیز به رصد گفته‌ها، نطق‌ها و تصمیم‌گیری‌های نمایندگان نشسته‌اند بدون اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب، خود تقویت جریان تحریف است و خسارت جبران ناپذیر به نظام می‌زند.

وی با بیان اینکه ایران سربلند به برکت انقلاب، به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است، یادآور شد: به واسطه حضور مقتدرانه و خیزش‌های بیداری اسلامی ناشی از انقلاب ایران، هیمنه آمریکا و غرب درهم شکسته و علیرغم نگاه جریان مرعوب و واداده داخلی به کدخدای پوشالی، عبرت آموزی از سرنوشت صدام، قذافی، مرسی و اشرف غنی نشان داده آمریکا شریک مطمئنی نبوده و هرجا پا نهاده جز خسارت چیزی بر جای نگذاشته که نمونه اخیر آن حضور ۲۰ ساله خسارت بار آمریکا در افغانستان بود که در نهایت منجر به فرار مفتضحانه آنها شد.

 عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم افغانستان که کشور برادر، هم زبان، هم دین و همسایه ما است با رأی ملت افغان و مشارکت گروه‌های ملی و مذهبی برای همیشه روی آرامش و ثبات را ببیند.

وی عنوان کرد: با استقرار دولت در کنار مجلس انقلابی موجی از امید و انتظار در توده‌های مردم شکل گرفته که انتظار داریم دولت حزب اللهی با تکیه بر توان داخلی و توسعه روابط بین الملل و تجارت با کشورهای همسایه و کشورهای قابل اعتماد  چالش های اقتصادی و معیشتی را حل کند.

امامی راد با اشاره به اهتمام دولت به حضور در میان محرومان اظهار کرد: پای پر آبله رئیس جمهور و دولتمردان باید جایگزین زخم بستر خانه نشینی‌ها و دورکاری‌ها شود. محاکمه بانیان وضع موجود انتظار جدی مجلس و مردم از دستگاه قضا است؛ همان‌ها که علاوه بر خسارات جانی ناشی از عادی انگاری شرایط کرونایی، هنری جز تعطیلی کارخانجات، توقف صادرات، کاهش ارزش پول ملی، گرانی مسکن، دست درازی در بازار سرمایه، کسری شدید بودجه و وابستگی به درآمدهای نفتی و بدهی های میلیاردی عایدی نداشت و گاهی از سر حماقت یا خیانت، کشور را تا لبه پرتگاه سازش‌های ذلیلانه در برابر خواسته‌های دشمن پیش برد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار ما از دولت و قوه قضائیه احیای اصل ۴۹ قانون اساسی و اعلام اموال نامشروع مسئولان از ابتدای انقلاب و بازگشت این اموال به صاحبان حق و بیت المال است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی طرقبه جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران افغانستان ایالات متحده آمریکا دولت قانون اساسی قذافی قوه قضاییه چناران محمد اشرف غنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی طرقبه جنگ تحمیلی مجلس شورای اسلامی طرقبه جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران افغانستان ایالات متحده آمریکا دولت قانون اساسی قذافی قوه قضاییه چناران محمد اشرف غنی مجلس شورای اسلامی جریان تحریف امامی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد