Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:58:04 GMT

ادامه حملات سریالی داعش در عراق؛ ۳ نیروی پلیس کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۷۷۸۰

ادامه حملات سریالی داعش در عراق؛ ۳ نیروی پلیس کشته شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تروریست‌های داعش بامداد امروز (یکشنبه) با یورش به یک مقر پلیس فدرال عراق در منطقه «داقوق» در استان کرکوک، سه نیروی نظامی را کشتند.

به نوشته وبگاه روداوونت، «علی حسین» فرمانده محور شمال الحشد الشعبی در این باره گفت که این حمله در نیمه شب رخ داد و پس از حمله نیروهای الحشد الشعبی که در همان منطقه مستقر بودند به سرعت وارد عمل شده و ورودی و خروجی‌های منطقه را مسدود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع در  پلیس فدرال نیز گفت که تروریست‌های داعش با سلاح تک تیرانداز نیروهای تیپ ۲۰ لشکر پنجم پلیس فدرال را هدف قرار دادند که دو تن از نیروها همان لحظه کشته و یک نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان جان داد.

روز گذشته نیز تروریست‌های داعش به یک روستا در نزدیکی شهر موصل یورش بردند که در این حمله چهار نفر کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.

هفته گذشته نیز حمله گسترده تروریست‌های داعش به یک مقر ایست و بازرسی در استان کرکوک، موجب کشته شدن ۱۳ نیروی پلیس فدرال عراق شد، حمله‌ای که از حیث تلفات در یک سال گذشته بی سابقه تلقی می‌شود.

با وجود پایان خلافت ادعایی داعش با آزادسازی موصل در ژوئن ۲۰۱۷، اما از آن زمان تروریست‌های داعش در مناطق بیابانی، کوهستانی و صعب‌العبور در قالب هسته‌های کوچک فعالیت داشته و هر از گاهی به نظامیان و غیرنظامیان حمله می‌کنند.

با این حال عملیات‌های نظامیان عراقی در استان‌های مختلف برای پاکسازی روستاها و بیابان‌ها نیز به صورت هفتگی جریان دارد؛ به طوریکه نیروهای تیپ ۱۲ الحشد الشعبی در بیست و پنجمین روز از عملیات تفتیش و پاکسازی منطقه «الطارمیه» در شمال پایتخت عراق، روز چهارشنبه هفته گذشته چهار انبار سلاح تروریست‌های داعش را که در زیر زمین تعبیه شده بود کشف کردند. عملیات پاکسازی غرب استان الانبار و همجوار مرز سوریه نیز از روز پنج شنبه آغاز شده است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: داعش عراق پلیس کرکوک تروریست های داعش پلیس فدرال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا

رزمندگان مقاومت اسلامی عراق روز جمعه یک هدف حیاتی را در حیفا در داخل فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای با بیان اینکه هدف‌گیری توسط هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد، تاکید کرد: در تکمیل مرحله دوم عملیات برای مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم فلسطین در غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی به انهدام سنگرهای دشمن ادامه خواهیم داد.

چهارشنبه گذشته، مقاومت عراق تصویری منتشر کرد که نشان می‌داد چندین پهپاد آن در حال پرواز به سمت شهرک «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی هستند.

براساس گزارش رای الیوم، رسانه‌های نظامی مقاومت این تصویر را با این عبارت ضمیمه کرده‌اند که «رعب و وحشت هنوز تمام نشده است و بیشتر است» که اشاره دارد به اینکه مقاومت با توجه به تداوم خصومت اشغالگران و در حمایت از غزه و مقاومت آن به عملیات خود علیه اهداف اشغالگران ادامه می‌دهد.

پیش از این، مقاومت در ۲۰ آوریل اعلام کرد که ۲ عملیات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین انجام داده است.

مقاومت عراق توضیح داد که مجاهدان آن در یک عملیات هدف حیاتی اسرائیل را در ایلات و در عملیات دیگر پایگاه هوایی عوبدا متعلق به رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد