Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:14:50 GMT

فرماندار: ۳ نانوایی متخلف در آران و بیدگل پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۸۹۱۲

فرماندار: ۳ نانوایی متخلف در آران و بیدگل پلمب شد

به گزارش ایرنا، اسماعیل بایبوردی روز یکشنبه در کارگروه آرد و نان آران و بیدگل با اشاره به تشدید بازرسی از نانوایی‌های این شهرستان گفت: ۲ هزار و ۵۱۷ اخطار درباره رعایت نکردن بهداشتی به نانوایی‌ها ابلاغ و سه مورد قطع سهمیه آرد نیز برای نانوایان متخلف انجام شده است.

وی ادامه داد: نانوایان در صورت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پخت نان، در مرحله نخست با کاهش ۱۰ درصدی و در صورت تکرار با کاهش ۳۰ درصدی سهمیه آرد مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایبوردی با اشاره به کیفیت آردهای توزیعی در آران و بیدگل اظهار داشت: سهمیه ماهانه آرد برای هر نفر در این شهرستان ۶ کیلو و ۲۰۰ گرم است.

وی  افزود: سهمیه ماهانه آرد برای ۱۸۷ نانوایی دولتی و آزادپز در آران و بیدگل ۸۷۱ تن است که شامل ۶۴۰ تن آرد برای ۱۱۵ نانوایی دولتی و ۲۳۱ تن آرد برای ۷۲ نانوایی نیمه دولتی می‌شود.

فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی نانوایان این شهرستان گفت: تلاش همه متولیان نان و نانوایی‌ها باید عرضه نانِ با کیفیت، بهداشتی، سالم و افزایش رضایتمندی مردم باشد.

وی با قدردانی از نانوایان زحمتکش که اقدام به تولید و عرضه نان با کیفیت به مردم می‌کنند، ادامه داد: بین تولید و عرضه نان با کیفیت و سلامتی مردم رابطه معناداری وجود دارد، از این رو برای حفظ سلامت مردم در این خصوص کوتاه نخواهیم آمد.

بایبوردی تاکید کرد: در راستای نظارت هر چه بیشتر بر فعالیت نانوایان در روزهای هفته و به خصوص جمعه، گروه بازرسی متشکل از دستگاه‌های مربوطه به بازرسی از نانوایی‌های بخش مرکزی و کویرات آران و بیدگل می‌پردازند.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر در فاصله ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها آرد فرمانداران کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد فرمانداران کاشان آرد فرمانداران کاشان آران وبیدگل آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد