Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:30:48 GMT

کشف یک قبضه سلاح جنگی در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۹۲۱۵

کشف یک قبضه سلاح جنگی در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامرضا صالحی افزود: در اوایل هفته جاری خبری در خصوص فروش سلاح جنگی درفضای مجازی دریافت کردیم که در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد در یکی از شهر های غربی کشور ساکن است و اقدام به خرید و فروش سلاح در فضای مجازی نموده و قرار است یک قبضه سلاح را به تهران انتقال دهد.

وی تصریح کرد: با شناسایی این فرد و اخذ دستور قضائی در شامگاه نوزدهم شهریور ۱۴۰۰ وی در حالی که از یکی از مبادی های ورودی وارد شهر تهران شده بود با یک تعقیب و مراقبت چندساعته در حوالی میدان آزادی دستگیرو از وی یک قبضه سلاح جنگی به همراه دو خشاب کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 5303086

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلحه غیرمجاز پلیس امنیت عمومی فضای مجازی شهرداری تهران ویروس کرونا قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور اربعین 1400 پیش بینی وضعیت هوا شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وزارت آموزش و پرورش کیفیت هوای تهران واکسن کرونا اربعین حسینی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پایگاه مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران جهت رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در دسترس قرار گرفته است.

به این‌ترتیب کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام و جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود و افزودن آنها به صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی به سایت مراجعه کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده «به عموم کاربران توصیه می‌شود جهت بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی از همین امروز صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی خود را به‌روز کنند و زمان خرید را به روزهای آخر نمایشگاه موکول نکنند.»

کد خبر 6098300 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تعرفه‌های پستی نمایشگاه مجازی کتاب اعلام شد
  • کمالوندی: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم
  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟