Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  تسنیم، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی را به سمت «رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری» منصوب کرد. 

متن حکم مرتضوی به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای احمد صالحی

با عنایت به مراتب تعهد و شایستگی و سوابق ارزشمند علمی و عملی جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری» منصوب می‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با تشریک مساعی و همکاری همه مجموعه‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در آن مرکز با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری دام عزه‌العالی به دولت انقلابی و مردمی و تأکیدات و انتظارات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی خالصانه، صادقانه و بدون منت به مردم و با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از طریق فرآیندهای نظارتی و تقویت ارتباطات مردمی، در جهت پاسخگویی و پیگیری مشکلات ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی اهتمام لازم را معمول دارید. 

امید است با استعانت از خداوند متعال و اهتمام به تفکر عدالت‌محور و روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام وظایف موفق و مؤید باشید. 

سید صولت مرتضوی

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری

غلامحسین اسماعیلی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور نیز با صدور حکمی رضا نقی‌پور را به سمت «مدیرکل تشریفات» منصوب کرد. 

متن حکم اسماعیلی به این شرح است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای رضا نقی‌پور

با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاون محترم مراسم و تشریفات و به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل تشریفات» منصوب می‌شوید. 

برنامه‌ریزی، سیاستگذاری منطقی، نظارت و مدیریت شایسته امور مربوط به تشریفات میهمانان خارجی، سفرای خارجی و برنامه‌های رسمی رئیس جمهور، معاون اول و سایر مقامات نهاد، یقیناً ما را در تحقق اهداف والای سازمانی کارساز خواهد بود. 

امید است با عنایت الهی و عمل به مفاد منشور دولت مردمی و همچنین تشریک مساعی سایر همکاران و استفاده بهینه و موثر از تمامی ظرفیت‌های سازمانی موجود در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. 

غلامحسین اسماعیلی
رئیس دفتر رئیس جمهور

کد خبر 626301 برچسب‌ها دولت سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

«دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشور‌های آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشور‌های آفریقایی برای این کشور‌ها و پیشرفت آن‌ها هستیم، اما کشور‌های غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشور‌های آفریقایی بوده و هستند.

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا