Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد: در قرارداد جدید واگذاری راهبری خط اتیلن غرب، حفظ نیروی انسانی باتجربه و توانمندسازی و آموزش آنها لحاظ شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، سیدجلال میرهاشمی امروز (یکشنبه، ۲۱ شهریورماه) در آیین امضای قرارداد واگذاری راهبری خط اتیلن غرب به شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنعت نفت (اویکو) اظهار کرد: احداث خط اتیلن غرب به‌منظور توسعه مناطق کمتر توسعه‌یافته تصویب شد و احداث آن از سال ۸۳ در دستور کار شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار گرفت و بهره‌برداری آزمایشی آن از سال ۹۱ آغاز و مالکیت خط از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی از اردیبهشت ۹۹ به شرکت ملی صنایع پتروشیمی محول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پس از واگذاری، شناسایی و انتخاب پیمانکار برای بهره‌برداری و تعمیرات در دستور کار قرار گرفت، افزود: این مناقصه در دو مرحله انجام شد که سرانجام شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنعت نفت (اویکو) به‌عنوان پیمانکار این خط برنده و انتخاب شد.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: در این قرارداد حفظ نیروی انسانی باتجربه و توانمندسازی و آموزش آنها لحاظ شده است.

میرهاشمی طول زمان این قرارداد را ۱۸ ماه اعلام کرد و گفت: هزینه‌های قرارداد در دو بخش جاری و مشروط پیش‌بینی شده است که در بخش جاری، بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات و بخش مشروط نیز برای شرایط اضطراری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های مربوط به پیمانکار بهره‌برداری خط از محل درآمدهای انتقال اتیلن که طبق قرارداد از مصرف‌کنندگان دریافت می‌شود، تأمین می‌شود، اظهار کرد: قراردادی بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی با خدمات گیرندگان برای انتقال اتیلن امضا می‌شود که مبلغ تعیین‌شده از سوی کارشناسان رسمی دادگستری از بابت انتقال اتیلن دریافت می‌شود و در کل سعی شده است رویه‌های جاری بهینه شود.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد: در راستای نظارت بر نحوه انجام تعهدها از سوی بهره‌بردار، دستگاه نظارتی پیش‌بینی‌ شده که شامل دو بخش نظارت کارگاهی و سیستم پشتیبانی مشاور است و بالادست اینها نظارت شرکت ملی صنایع پتروشیمی بوده و فعالیت‌های خط برنامه‌ریزی و مدیریت می‌شود که برنده این مناقصه شرکت قدس نیروست.

میرهاشمی ادامه داد: این فعالیت برای نخستین بار در وزارت نفت انجام شده و امید است تجربه‌های به‌دست‌آمده برای برون‌سپاری فعالیت‌های مشابه در صنعت استفاده شود.

قرارداد بهره‌برداری، تعمیر و نگهداری خط لوله اتیلن غرب میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌عنوان مالک خط و شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (اویکو) به‌عنوان پیمانکار امضا شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی خط اتیلن غرب شرکت ملی صنایع پتروشیمی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بهره برداری خط اتیلن غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد