Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور سیلاوی بخشدار نیسان از توابع شهرستان هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه پروژه مهر با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان هویزه، دهیاران و مسئولان مربوطه این بخش با هدف بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور بازگشایی مدارس برگزار شد.

او افزود: این جلسه با موضوع رفع موانع و مشکلات مدارس و دانش آموزان با توجه به احتمال بازگشایی مدارس در مهر ماه و همچنین همکاری دهیاران در زمینه آماده سازی مدارس، تامین نیاز‌های دانش آموزان بی بضاعت، حل مشکل دانش آموزان بازمانده از تحصیل، تارکین تحصیل و حل مشکل اینترنت روستا‌ها در بخش نیسان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیلاوی اظهار داشت: واکسیناسیون فرهنگیان و همه عوامل دخیل در مدرسه انجام شده است، که این موارد به بازگشایی مدارس  کمک شایانی خواهد کرد.

مجموعه فعالیت‌هایی که در یک آموزشگاه به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن بازگشانی مدارس از قبیل؛ زیبا سازی فضا‌های آموزشی، آماده کردن آموزشگاه و مدارس برای آغاز سال تحصیلی و برگزاری جشن درخور دانش آموزان انجام می شوند، پروژه مهر نام دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟