Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@04:14:15 GMT

کفه ترازو به سود پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۲۷۴۹

کفه ترازو به سود پرسپولیس است

پرسپولیس در مقایسه با استقلال تاجیکستان آمار به مراتب بهتری را در لیگ قهرمانان آسیا از خود به ثبت رسانده است.

به گزارش برنا؛ استقلال تاجیکستان در حالی موفق به صعود از گروه خود شد و به عنوان حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی معرفی شد که این تیم در بازی های مرحله قبل خود با 10 گل زده توانست عنوان دومین خط حمله برتر گروهش را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این تیم با دریافت 8 گل خورده در زمینه خط دفاعی برتر توانست در گروه خود دوم شود تا با آماری ویژه برای دیدار روبروی تیم گل محمدی آماده شود.

این در حالی است که پرسپولیس با 14 گل زده و 5 گل خورده در شرایط مساوی با استقلال در آیتم گل های زده و خورده شرایط بهتری در مقایسه با حریف تاجیک خود دارد، موضوعی که می تواند در تقابل رودرور پرسپولیس و استقلال تاجیکستان شرایط جالبی را برای این دو تیم رقم بزند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تاجیکستان پرسپولیس بازی گل محمدی استقلال پرسپولیس گل محمدی لیگ قهرمانان آسیا گل خورده گل زده استقلال تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار پایتخت جایی در بین هشت تیم برتر جام حذفی نداشتند، مربوط به چه فصلی بود؟

به گزارش مشرق، مهمترین اتفاق بازی‌های دیشب جام حذفی، شکست پرسپولیس به آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی بود. 

پیش از این، استقلال هم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی و بعد از شکست مقابل مس رفسنجان، از جام حذفی کنار رفته بود تا حالا خبری از دو تیم پرطرفدار پایتخت در بین ۸ تیم برتر تورنمنت نباشد.

نکته جالب اینکه در نوزده سال گذشته، حداقل یکی از این دو تیم استقلال و پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی رسیده بودند و آخرین باری که خبری از سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نبود، به فصل ۸۴– ۱۳۸۳ برمی‌گردد.

در آن فصل که با قهرمانی صباباتری به پایان رسید، استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و در ضربات پنالتی، از شاهین بوشهر شکست خورد تا خیلی زود، اولین شگفتی آن تورنمنت رقم بخورد.

نکته جالب اینکه به مانند این فصل، پرسپولیس، در مرحله یک هشتم نهایی، با مسابقات خداحافظی کرد و با شکست به ابومسلم، نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی برسد. ابومسلم در آن فصل، تا فینال صعود کرد که نهایتا به صباباتری باخت.

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • استقلال و پرسپولیس چه دارایی‌هایی دارند؟
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟