Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، انتخابات ریاست هیات تکواندو استان گیلان روز دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون در رشت برگزار و در نهایت محسن سترگی رئیس دوره گذشته این هیات با کسب ۱۴ رای از ۱۷ آرای ماخوذه ، به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

همچنین سه نفر از رای دهندگان در این انتخابات ، رای سفید دادند ضمن اینکه محمدرضا درودی و روح الله رضایی دیگر کاندیداهای ریاست هیات تکواندو استان گیلان در جریان این انتخابات، رایی کسب نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ذوالقدر ، کیانوش رفیعی، علی ستایش ، محمد شهیری ، داوود عسگری ، فرهاد لامعی ، سیدرضی مروج ، سجاد میرزایی و عامر مهرگان دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات تکواندو گیلان  قبل از رای گیری ، از این سمت کناره گیری کردند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان  گیلان در پایان انتخابات ریاست هیات تکواندو استان اظهار کرد: این انتخابات با رعایت تمامی قوانین برگزار شد و فدراسیون نیز از همه موضوعات و همچنین از اعتراضات تعدادی از کاندیداها باخبر بود.

مریم بخشی افزود: هدف ما برگزاری انتخابات سالم و طبق قانون است که خوشبختانه تمامی انتخابات نیز در این راستا انجام می شود و سعی ما این است که انتخابات سایر هیات هایی که دوره ریاست آنان به اتمام رسیده، در اسرع وقت برگزار شود.

وی به جایگاه تکواندو گیلان در کشور اشاره و بیان کرد: خوشبختانه گیلان از و ظرفیت بسیار بالایی در رشته تکواندو در سطح کشور برخوردار است و این استان یکی از قطب های برتر این رشته در کشور محسوب می شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: با وجود داشتن تکواندوکاران، مربیان و داوران ارزنده در استان گیلان، تقاضا داریم که فدراسیون تکواندو بیش از پیش از ظرفیت گیلان در بخشهای مختلف استفاده کند.

در انتخابات ریاست هیات تکواندو گیلان  در سالن آمفی تئاتر المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت،  سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون ، مجید نیری دبیر فدراسیون ، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات حضور داشتند.

مهدی پوررهنما ورزشکار شایسته استان گیلان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور در بیروت لبنان، موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد. در جریان بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در بیروت پایتخت لبنان، آرمین هادی پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران و یکی از دو چهره المپیکی تکواندوی ایران موفق به کسب مدال برنز شد.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون تکواندو گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون تکواندو رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون تکواندو گیلان ریاست هیات تکواندو تکواندو گیلان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد