Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@23:00:42 GMT

اعلام نامزدی بریتنی اسپیرز با سام اصغری

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۶۵۸۱

اعلام نامزدی بریتنی اسپیرز با سام اصغری

بریتنی اسپیرز روز یکشنبه نامزدی خود با سام اصغری، دوست پسرش را با نشان دادن حلقه نامزدی‌اش اعلام کرد.

به گزارش یورونیوز، این خبر چند روز پس از آن مطرح می‌شود که پدر بریتنی اسپیرز در دادگاهی در لس‌آنجلس برای پایان دادن به قیمومیت مالی ۱۳ ساله خود بر زندگی و پول این خواننده اقدام کرد.

بریتنی اسپیرز ۳۹ ساله در اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی نوشت: «نمی‌توانم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باور کنم.» او در این ویدئو حلقه نامزدی خود را نشان می‌دهد و در پاسخ به سوال سام اصغری که از او می‌پرسد انگشتر را دوست دارد؟ می‌گوید: «بله».

اصغری نیز در صفحه اینستاگرام خود عکسی از بریتنی اسپیرز منتشر کرده که در آن حلقه نامزدی را نشان می‌دهد و آن‌ها در حال بوسیدن یکدیگر هستند.

شرکت فوراور دیاموندز نیویورک در بیانیه‌ای گفت که این حلقه یک انگشتر الماس چهار عیار است که داخل نگین آن کلمه «شیر زن» (ماده شیر-lioness) حکاکی شده است، نامی است که سام اصغری این خواننده را با آن صدا می‌کند.

این زوج در سال ۲۰۱۶ در ضبط موزیک ویدئوی «مهمانی دخترانه» همدیگر را ملاقات کردند. سام اصغری ۲۷ ساله مربی پرورش اندام و بازیگر است. وی ایرانی تبار است.

براندون کوهن، مدیر برنامه‌های اصغری گفت که سام در خانه اسپیرز در کالیفرنیای جنوبی از او خواستگاری کرده است.

بریتنی اسپیرز ماه ژوئن به قاضی در اعتراض به ادامه قیمومیت مالی پدرش گفته بود که می‌خواهد با سام اصغری ازدواج کند و از او بچه‌دار شود.

اسپیرز پیش از این با کوین فدرلین ازدواج کرده بود و از او دو پسر ۱۴ و ۱۵ ساله دارد. آن‌ها در سال ۲۰۰۷ از یکدیگر طلاق گرفتند. او پیش از آن هم در سال ۲۰۰۴ با جیسون الکساندر، دوست دوران کودکی خود ازدواج کرده بود که تنها ۵۵ ساعت دوام آورد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بریتنی اسپیرز سام اصغری نامزدی بریتنی اسپیرز سام اصغری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سامان محمدی درمصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: برای مرمت این تعداد از قنات‌ها ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و مرمت آنها تا سه ماه آینده به پایان می‌رسد.
وی افزود: از اعتبارات سال مالی ۱۴۰۱، ۵۰ رشته به طول ۵۰ کیلومتر با ۲۳ میلیارد تومان اعتبار احیا و مرمت شدند.
محمدی با بیان اینکه لایروبی هر رشته قنات به حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است، افزود: ۱۰۰ رشته قنات استان نیاز فوری به مرمت دارد.
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: به طور متوسط از قنات‌های کوچک ۵۰ تا ۶۰ خانوار و از قنات‌های بزرگ ۳۰۰ تا ۴۰۰ خانوار بهره‌مند می‌شوند.
در خراسان شمالی ۶۵۳رشته قنات با آب دهی سالانه ۸۶ میلیون متر مکعب وجود دارد.

خراسان شمالی دارای سه هزار و ۱۸۴ چشمه، هزار و ۵۵۷ حلقه چاه عمیق، ۲ هزار و ۴۸۳ حلقه چاه نیمه عمیق و۶۵۳ رشته قنات دارد و سالانه میانگین بارش در این استان به حدود ۲۴۰ میلمتر می‌رسد که حدود ۳۴۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی نیز وابسته به این منابع آبی است.

دیگر خبرها

  • حلقه‌های اطراف سحابی حلقه
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • تصاویر نجومی نهم اردیبهشت (۲۸ آوریل)
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج