Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام سید کاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما هم مانند مردم از دولت مردمی آیت الله رئیسی و کابینه، عوامل و کارشناسان وی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف در کشور انتظار فسادستیزی را داریم.

وی افزود: انتظار ویژه ما برای فسادستیزی آیت‌الله رئیسی این است که ایشان شعار مبارزه با فساد را داده است، چه در زمانی که در قوه قضاییه بوده و چه در زمانی که در زمان ورود به دولت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ادامه داد: به هر حال فسادستیزی یک امر مهمی است که در کنار آن شفاف‌سازی لازم و واجب است؛ اگر شفاف سازی اتفاق  بیفتد و شفافیت بروز و ظهور پیدا کند مفاسد و فساد به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه اینکه در شفاف‌سازی و شفافیت فساد نیست شکی نیست، گفت:‌ فساد در جایی بروز می‌یابد که کارها ملتهب و تقریباً فله ای است.

موسوی در ادامه بیان کرد:‌ امیدواریم دولت آیت الله رئیسی فساد ستیز باشد تا جامعه سالم، اداره سالم مجموعه، سالم و زندگی و در نهایت کشوری سالم داشته باشیم که ایده‌آل هم همین است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: اگر ما به دشمنان خود مواضع قدرتمند نشان می‌دهیم می‌دهیم بخاطر فسادستیزی و اصلاح امور و صلابت و سلامت نفس است و اگر این نباشد خدایی ناخواسته ما هم گرفتار این مسئله می‌شویم؛ در هر حال این موضوع قابل تدبیر است و در این زمان باید بدانیم که با چه کسی طرف حساب هستیم.

به گزارش فارس، جمعی از مخاطبان سامانه فارس من با ثبت مطالبه‌ای با عنوان «لزوم تشکیل وزارت پیشگیری از مفاسد در دولت سیزدهم» تاکید کردند که یکی از معضلات کشور وجود انواع فساد مالی، اداری، اجتماعی، اقتصادی و . . . به صورت فردی یا جمعی یا حزبی یا گروهی، در بدنه قوای مجریه، مقننه، قضائیه و زیر مجموعه‌های وابسته به آنها یا در شرکت‌ها، کارخانجات و یا در بانک‌های دولتی و خصوصی و یا هر جایی که احتمال تخلف می‌رود، می‌باشد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: سیدکاظم موسوی فساد ستیزی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران