Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:01:11 GMT

۵۳ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در هرمزگان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۷۲۲۵

۵۳ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در هرمزگان برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار حمید آرمندیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا در سطح پایگاه‌ ها و محله های هرمزگان تحت عنوان «آبروی محله»، روایت گری راویان دفاع مقدس در سطح مسجدها، پایگاه ها و گلراز شهدا به صورت حضوری و مجازی و افتتاح طرح های خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار استان از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان، برگزاری طرح مواسات و همدلی در قالب توزیع بسته های معیشتی و تهیه نوشت‌افزار برای نیازمندان، برپایی ایستگاه های سلامت و توزیع بسته های بهداشتی، اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک در سرعت بخشی واکسیناسیون علیه کرونا و اهدای خون از دیگر برنامه های معاونت حفظ و آثار دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در طول هفته دفاع مقدس است.

معاون حفظ و آثار دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: دفاع مقدس برگ زرین و نقطه عطف افتخارات مردم این سرزمین است که این دفاع با رهبری امام خامنه ای برای دلباختگان انقلاب اسلامی فصل بی بدیل و بی نظیری از ایثار، مقاومت و ایستادگی را به ارمغان داشته است.

سرهنگ آرمندیان یادآورشد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند ما انقلاب مان را به دنیا صادر خواهیم کرد؛ امروز شاهد گستره انقلاب مردمی در سراسر جهان همچون در حشد الشعبی، حزب الله، انصارالله ، مدافعان حرم، فاطمیون، زینبیون و حتی خارج از مرزها و در اروپا هم در قالب وال استریت که همان بحث انقلاب و دگرگونی که در مردم ایجاد شده و بدنبال انقلاب و رهایی از ظلم بوده، هستیم.

وی گفت: دوران دفاع مقدس با وجود توطئه ها و دسیسه هایی که صهیونیسیم جهانی داشت، پرچمدار عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی شد لذا با اهدا و تقدیم شهیدان والامقام بدون از دست دادن حتی یک وجب از خاک مان، امروز قدرت منطقه و خار چشم دشمنان نظام هستیم و خواهیم بود.

معاون حفظ آثار و دفاع مقدس سپگاه هرمزگان ابرازداشت: یکی دیگر از برنامه های این معاونت بحث سازماندهی و تشکیل انجمن روایان است که روایت گری راویان در سطح محلات، مسجدها و مدرسه ها و انتقال تجربه ها و بیان خاطرات و رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان را دارد و هم نسل جوان و هم آحاد مردم بتوانند از بحث روایت گری این راویان استفاده بهینه داشته باشند.

سرهنگ آرمندیان ادامه داد: همچنین جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس در دستورکار است که با تعامل و هم افزایی که بین سایر دستگاه ها و نهادهای متولی در هرمزگان مانند سازمان حفظ آثار استان، کنگره سرداران شهید، بنیاد شهید و سایر رده های نظامی و انتظامی بتوانیم با کمک همدیگر در قالب کمیته های تخصصی هدف مان را به سرانجام برسانیم.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغغاز و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک

 علی محبی  بیان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت معنویت، مهدویت و قدس شریف انجام که در ابتدای دیدار پایوران سپاه و بسیج با امام‌جمعه زهک و کلاس اخلاق در راستای آشنایی با افکار شهید مطهری در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای محله، نشست‌های بصیرتی مشترک با رده‌ها، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت کتاب‌های استاد شهید مطهری، دیدار خانواده شهدا آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، کلاس اخلاق ویژه کارکنان و بسیجیان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه کارکنان و بسیجیان، توزیع نشریات سیاسی و اخلاقی، حضور کارکنان و بسیجیان در نمازجمعه، توزیع تراکت با موضوع معنویت و مهدویت و... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدای معلم، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای معلم، تجلیل و دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام‌جمعه زهک و نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان از جمله برنامه‌های دیگری است که با همکاری کانون بسیج فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زهک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که همه‌جانبه برای امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است پیش‌گام بوده است و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مانند خاری در چشم دشمن قرار دارد که این خود افتخاری است برای ما و کارکنان این نهاد مقدس باید قدردان حضور خود و خدمت در سپاه را دانسته چرا که این جهاد و حفاظت از کشور در برابر دشمنان، موجب عزت و افتخار آن‌هاست، اما عقب‌نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود