Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه هفته گذشته در نشست شورای اداری این شهرستان از مردم این شهرستان خداحافظی و طلب حلالیت کرد.

در حالی که در اردیبهشت ماه 1398 حکم امام جمعه حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در شهر ساوه به مدت سه سال دیگر توسط رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تمدید شده بود، دربرخی محافل زمزمه‌هایی در خصوص تغییر امام جمعه به گوش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی که بالغ بر 6 سال در ساوه در کسوت امام جمعه در این شهر مشغول خدمت به مردم بود، در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه ضمن تایید این شایعات گفت: از همه مردم و مسئولان شهرستان که در این مدت با آنها بوده‌ام طلب حلالیت می‌کنم. 

خبر برکناری امام جمعه با واکنش‌های مختلف مردم ساوجی همراه بود، به طوری که امام جمعه در واکنش به برخوردهای مردمی بیانیه‌ای صادر کرد.

حجت‌الاسلام حسینی در بیانه‌ای خطاب به مردم ساوه اظهار کرد: مردم شریف و نجیب ساوه، در این چند روز آنقدر ابراز محبت‌ها و لطف‌هایی را نسبت به بنده داشته‌اید که حقیقتا نمی‌دانم محبت و لطف و حمایت‌های شما را چگونه سپاس گویم، بنده خود را سربازی کوچک برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خادمی برای ملت سرافراز ایران و مردم رشید ساوه می‌دانم.

در این بیانیه آمده است: خدمتگزاری به شما مردم نجیب شریف ولایت مدار و وفادار را مدال افتخار برای خود دانسته و می‌دانم و هر کجا که باشم شما مردم مهربان را فراموش نخواهم کرد.

این بیانیه می‌افزاید: وحدت و همبستگی رمز توسعه و پیشرفت است لذا ضمن تقدیر و تشکر از ابراز لطف و حمایت‌های همه مردم عزیز بویژه ائمه محترم جمعه نوبران، غرق آباد و آوه و اصحاب رسانه و موسسات قرآنی و فرهنگیان و دانشگاهیان عزیز و اصناف و رزمندگان که حقیقتاً فوق تصور همگان بود؛ با وجود این اکیدا از همه اقشار و اصناف و گروه‌های مردمی به ویژه از اصحاب رسانه می‌خواهم به خاطر حفظ انقلاب و نظام و پیشرفت شهر ضمن دفاع منطقی و با صلابت از منافع مردم، کمک به مسئولین ارشد شهرستان را مراعات  از نظر دور ندارند و از همگان می‌خواهم که به خاطر بنده به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی اهانت و یا اتهامی روا ندارند.

در این بیانیه آمده است: اینجانب با صراحت تمام اعلام می‌کنم حاضر نیستم نه خود و نه دیگران در جانبداری از بنده در برابر برخی از نامهربانی‌ها و بد اخلاقی‌ها سخنی بگویند و یا اعلام موضعی کنند که خدای ناکرده باعث خدشه به وحدت مردم و مسوولین و یا موجب  تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

امام جمعه ساوه آورده است: اساسا بنده منصب امامت جمعه را پذیرفتم تا از امام و رهبرم دفاع کنم نه اینکه تا مادامی که امام جمعه‌ام از رهبر معظم انقلاب و ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنم! ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه دانشمندی است فاضل و متخلق که تشخیص ایشان به عنوان نماینده منصوب از سوی مقام معظم رهبری مطاع است.

 در این بیانیه آمده است: یقیناً فسادستیزی مردم و رسانه‌های بیدار و بصیر، مانع از تداوم پروژه‌های خانمان برافکنی مانند ایجاد سایت پسماند خواهد شد، هرکس یا هر جریانی که اصل نظام، قانون اساسی، اصل مترقی ولایت فقیه و شخص ولی فقیه را قبول داشته باشد و بدان ملتزم باشد، یک انقلابی است و جبهه انقلاب در افراد و افکار گروهی خاص، منحصر و مصادره نمی‌شود.

حسینی آورده است: در پایان ضمن حلالیت طلبی و پوزش‌خواهی بابت قصورات احتمالی خود اعلام می‌کنم تا آخرین ساعاتی که در شهرستان ساوه باشم، در خدمت شما خواهم بود و از هیچ کوششی دریغ نخواهم ورزید، امیدوارم این‌سرباز کوچک را از دعای خیر خود محروم نسازید.

بنده کوچک خدا 
سید ابراهیم حسینی
 انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه امام جمعه ساوه حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: متأسفانه امروز به خاطر مشکلات اقتصادی کشور، طلاب نیز در حوزه مسکن و معیشت دچار مشکل هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در دیدار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی اظهار داشت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب (‌مد‌ظله العالی) در طول دوران رهبریشان و حتی قبل از آن، به عنوان یکی از چهره‌های شاخص علاقه‌مند به پیشرفت و توسعه کشور از جنبه‌های مختلف شناخته می‌شده‌اند و هر کجا مدیریت میدانی به دست ایشان بوده و مانعی وجود نداشته، نتایج خوبی را همراه داشته است.

وی با اشاره به جایگاه برجسته رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در دید رهبران دنیا افزود: ایشان گام‌هایی بلندی برداشته‌اند؛ اما متأسفانه ما دچار حجاب معاصرت هستیم و این حجاب واقعیت‌ها را کم و گاهی بسیار کم تر از آنچه هست نشان می‌دهد.

عملیات «وعده صادق» در سایه توکل به خدا و امید به آینده میسر شد

امام جمعه قم با اشاره به زوایای پیچیده علمی عملیات «وعده صادق» بیان کرد: پس از این عملیات نگاه کشورها به ما تغییر کرد و تا حد زیادی تحت تأثیر این عملیات پیچیده و حرکت قدرتمندانه قرار گرفتند. حتی برخی از افرادی که با این انقلاب همسو نبودند نیز بعد از این موفقیت به خود آمدند.

وی افزود: این موفقیت در سایه توکل به خدا و امید به آینده میسر شد و معتقدم اگر امید در نسل جوان ما جوانه بزند و نسل جوان به جای پرداختن به جذابیت‌های کاذبی که دنیای غرب برای آن‌ها ایجاد کرده است با امید به آینده تلاش کند، موفقیت و پیشرفت را در پی خواهد داشت.

از تحریم استقبال نمی‌کنیم

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری محدودیت را، علی‌رغم انتظار دشمنان، یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تحریم‌ها عاملی شدند تا به خود متکی باشیم و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم. البته این بدان معنا نیست که از تحریم استقبال می‌کنیم؛ اما اگر این محدودیت‌ها نبود، قطعا توجه به ظرفیت‌های داخلی پیدا نمی‌کردیم و به خاطر وابستگی شدید به دیگران، اعتماد به نفس خود را از دست می‌دادیم.

وی ابراز امیدواری کرد: این انقلاب با دعای پاکان و صالحان به پیروزی رسید و إن شاء الله بتوانیم این راه را استوارتر از گذشته طی کنیم و مطابق پیش بینی رهبر معظم انقلاب( مد ظله العالی) تا ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف  ادامه دهیم.

ظرفیت‌های بالای نخبگانی در حوزه علمیه

 دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر اهمیت ارتباط حوزه‌های علمیه با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه وجود دارد و طلاب فاضل و اندیشمند زیادی داریم که امیدهای آینده حوزه هستند؛ اما متأسفانه امروز به خاطر مشکلات اقتصادی کشور،  طلاب نیز در حوزه مسکن و معیشت دچار مشکل هستند. باید شرایطی فراهم شود که این نخبگان بتوانند بدون دغدغه بدرخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد