Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهرام عین‌اللهی وزیربهداشت امروز دوشنبه در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان شهید لبافی نژاد، افزود: : یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت این است که خانواده پرسنل بهداشت و درمان را واکسینه کند. افرادی که به صورت مستمر درگیر درمان بیماران کرونایی بودند، ویروس را با خود به خانه برده و تعدادی از افراد خانواده آنها مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، دستور داده شد که وابستگان کادر بهداشت و درمان طی یک تا دو هفته آینده واکسینه شوند.

وی اظهار داشت: نزدیک به یک سال و نیم است که کادر بهداشت و درمان در فشار کاری هستند که واکسینه کردن خانواده این عزیزان سبب آرامش خاطر آنها خواهد شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه واکسن بسیار زیادی وارد کشور شده است، تصریح کرد: در همین راستا این امکان وجود دارد که والدین دانش آموزان هم واکسینه شوند.

بنا بر این گزارش، تاکنون ۲۲ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۱۴۱ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۲ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۳۵ میلیون و ۴۷ هزار و ۱۴۳ دوز رسید.

در شبانه روز گذشته با تزریق یک میلیون و ۱۲۰ هزار و ۶۷ دوز واکسن کرونا، رکورد تزریق روزانه واکسن در کشور مجددا شکسته شد.  

آخرین رکورد تزریق شبانه روزی با یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ دوز واکسن کرونا در کشور روز ۱۷ شهریور رقم خورد.

کد خبر 626482 برچسب‌ها کادر درمان كرونا در ايران واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کادر درمان كرونا در ايران واکسن کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان