Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه امام رضا(ع)، ۴ انبار با بیش از ۴۰هزار جلد کتاب‌های غیرمجاز و ضد ادیان الهی در مشهد کشف و ضبط شد.

به گزارش رکنا، در این انبار‌ها کتاب‌های ممنوعه، غیراخلاقی و ضد ادیان الهی، کشف شد.

این کتاب ها بدون اجازه ناشر و نویسنده در چاپخانه‌های غیرمجاز و زیرزمینی به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر متهمان این پرونده در اختیار مقام قضایی قرار دارند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ضد ادیان غیراخلاقی اخبار حوادث سپاه پاسداران کتاب ممنوعه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس های مریم مومن مریم مومن قیمت الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی متین ستوده امیر تتلو تتلو الهام حمیدی و شوهرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، باکو پایتخت آذربایجان از چهارشنبه (12 اردیبهشت) لغایت جمعه (14 اردیبهشت) میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین نشست رهبران ادیان با حضور رهبران ادیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اجتماعی از سراسر جهان با عنوان «تقویت اعتماد از طریق گفتمان بین ادیان» در باکو برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس