Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، جلسه تودیع نایب‌رئیس سابق و معارفه نایب‌رئیس جدید بانوان هیات گلف استان قم با توجه به وضعیت پیک کرونا با حداقل نفرات و توجه ویژه به دستورالعمل‌های بهداشتی امروز در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در این جلسه با حضور روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم و رضا دلاوری رئیس هیات گلف از زحمات و تلاش‌های اعظم خودکار نایب‌رئیس سابق هیات قدردانی و ابلاغ ویدا فرحان به عنوان نایب‌رئیس جدید این هیات ورزشی به او اعطاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان با تقدیر از هیات گلف استان به عنوان یکی از هیات‌های مدال‌آور و قهرمان‌پرور در ورزش قم، ابراز امیدواری کرد گلف قم با تعاملات این هیات، شهرداری و اداره کل منابع طبیعی، سرانجام صاحب زمین اختصاصی این رشته شده و جمعیت ورزشکار این هیات بیش از پیش افزایش یابد.

همچنین دکتر رضا دلاوری رئیس هیات گلف استان قم که از سال ۱۳۹۵ ریاست هیات گلف استان قم را بر عهده دارد و دوره دوم ریاست وی از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده، در این مراسم ضمن تقدیر از مسئولان سابق هیات افزود: علیرغم پیشرفت هفت رتبه‌ای هیات گلف از رتبه هفدهم به دهم، اما این هیات تا وضع ایده‌آل همچنان فاصله دارد.

دلاوری ابراز کرد: امیدوارم با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان قم، استانداری و سایر دستگاه‌های مسئول، این فاصله روز به روز کاهش یافته و اهداف مد نظر به سرعت محقق شود.

در ادامه این جلسه نوبت به نایب‌رئیس جدید هیات گلف استان قم رسید و ویدا فرحان در سخنانی تصریح کرد: از عزیزانی که پیش از این برای تحقق اهداف و برنامه‌های گلف قم تلاش کرده‌اند صمیمانه قدردانی می‌کنم و امیدوارم با همبستگی بانوان هیات، بار دیگر شکوفایی و مدال‌آوری این رشته به ویژه در بخش زنان را شاهد باشیم.

فرحان ابراز کرد: امیدوارم با حمایت دکتر دلاوری و اداره کل ورزش و جوانان استان قم و تعاملی که با حوزه معاونت بانوان اداره کل و دیگر بخش‌ها خواهیم داشت، هیات گلف قم بتواند با بهره‌گیری از مربیان با دانش این رشته و جذب استعداد‌ها زمینه‌ساز مدال‌آوری مجدد بانوان گلف‌باز قم شود.

حکم نایب‌رئیسی ویدا فرحان توسط مسئولان در حالی به او اعطاء شد که فرحان دارای مدرک دکترای تخصصی بیومکانیک ورزشی از دانشگاه خوارزمی تهران است و از سال ۱۳۹۶ به عنوان کارشناس ورزش زنان در معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم فعالیت می‌کند.

همچنین مسئولیت دبیرخانه سلامت و پیام‌گزار سلامت اداره کل ورزش و جوانان، نایب‌رئیسی هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی از دیگر سوابق ویدا فرحان است، ضمن اینکه او دارای مدرک مربیگری در رشته‌های آمادگی جسمانی، دوومیدانی، بازی‌های بومی محلی و ورزش درمانی در آب و مدرک داوری فوتبال و بازی‌های بومی محلی است.

فعالیت به عنوان مدرس دروس تخصصی تربیت‌بدنی در دانشگاه، مدیر اجرایی همایش ملی تازه‌های پژوهش در علوم ورزشی، عضویت هیات رئیسه و کمیته علمی همایش ملی تازه‌های پژوهش در علوم ورزشی و چاپ و ارائه مقالات متعدد در زمینه تربیت‌بدنی از دیگر سوابق ویدا فرحان نایب‌رئیس جدید هیات گلف استان قم به شمار می‌رود.

انتهای پیام / ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب جدید گلف اداره کل ورزش و جوانان استان قم هیات گلف استان قم نایب رئیس جدید اداره کل گلف قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران

به گزارش صدای ایران از ایسنا، اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود، اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند. آنها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشور‌ها در روز‌های تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشور‌های همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران