Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:16:39 GMT

مسابقات بین المللی شنای آب های آزاد در کیش برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۹۴۱۷

مسابقات بین المللی شنای آب های آزاد در کیش برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بنده نژاد بعدازظهر دوشنبه در حاشیه مسابقات شنای آب‌های آزاد با اشاره به حضور ۶۰ نفر در مسابقات جام شروعی دوباره اظهار داشت: هر سال ۱۰ تا ۱۲ مسابقات شنای آب‌های آزاد برگزار می‌شود.

وی با اظهار اینکه پنج نفر در رده سنی زیر ۲۰ سال برای تیم ملی انتخاب می‌شود، افزود: در آبان و آذرماه مسابقات بین المللی شنای آب‌های آزاد در کیش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه برای اولین بار مسابقات بین المللی آب‌های آزاد در ایران برگزار می‌شود، افزود: برای اولین بار مسابقات بین المللی برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، در پایان این مسابقات در رده سنی زیر ۲۰ سال، محمدحسین قاسمی از تهران، هومر عباسی از گلستان و علی افشاری نیز از تهران نفر اول و تا سوم را کسب کردند و در رده سنی بالای ۲۰ سال هم رامتین کاظمی رودسری از تهران، عباس جهانگیری از تهران و رضا محمودی از نوشهر مازندران اول تا سوم شدند.

در رده تیمی نیز تیم استان تهران به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

کد خبر 5303889

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی کشور ورزش فدراسیون شنا شیرجه واترپلو ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل زلزله اربعین حسینی خراسان رضوی ایلام مسابقات بین المللی شنای آب های آزاد برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ، آیین افتتاح رسمی این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۵ چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این آیین محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی کشور و اصحاب صنعت نشر ایران حضور دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

۲۴۵۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903939

دیگر خبرها

  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی