Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:15:56 GMT

انتخاب خوبی در سایه؛ چمن مصنوعی یا طبیعی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۹۴۲۵

انتخاب خوبی در سایه؛ چمن مصنوعی یا طبیعی

درختان اولین و مهمترین ویژگی برای هر چشم انداز سبزی به شمار می روند.

به گزارش ایسنا، بناب اعلام آسیاچمن، مزیت های درختان هم بسیار زیاد است: موجب پایداری خاک و جلوگیری از فرسایش آن می شود. سایه هایی را فراهم می کند تا از گرمای خورشید به آن جا پناه ببرید. زیستگاه پرنده ها و دیگر حیات وحش می باشد. زیبا هستند و خیلی از مزیت های دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
اما فقط یک مورد منفی درباره درختان وجود دارد: رشد چمن های پرپشت و با طراوت با وجود سایه درختان مختل می شود. بله سایه می تواند شما را خنک نگه دارد اما برای رشد و زیبا ماندن چمن ها اصلا خوب نیست. 

راه حل چیست؟

شرکت آسیاچمن به عنوان اولین و بروزترین کارخانه چمن مصنوعی در ایران و خاورمیانه با بیش از دو  دهه فعالیت درخشان در زمینه تولید چمن های مصنوعی می تواند مشکل شما را برای داشتن چمن های همیشه سبز در سایه برطرف می کند. 
کافی است با خرید چمن مصنوعی با کیفیت و متناسب با موقعیت مکانی خود فضایی را برای خود بسازید که گذر زمان و تغییرات فصل ها هیچ تاثیری روی آن  نداشته باشد.

چرا چمن های طبیعی در سایه از بین می روند؟

بیشتر چمن های طبیعی برای سالم و با طراوت ماندن، نیاز دارند تا هر روز در معرض نور مستقیم خورشید باشند. حتی مقاوم ترین انواع چمن ها نیز به نور خورشید نیاز دارند تا رشد کنند.

از این رو شما هرگز چمن های پایدار و یکنواختی در سایه نخواهید داشت به این ترتیب مطمئنا دیر یا زود میان چمن های خود، بخش های خالی و خاکی را مشاهده می کنید که زیبایی و جذابیت چشم اندازتان را زیر سوال برده اند.
از همه مهمتر، این شما هستید که باید همیشه کار و زندگی خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که وقتی برای رسیدگی به این چمن های دور از آفتاب اختصاص دهید.

چمن مصنوعی، راه حل مناسبی برای چمن های در سایه

شما با خرید چمن مصنوعی حتی در سایه و یا مناطقی که در معرض نور خورشید قرار دارند، می توانید چمن های همیشه سبزی را تجربه کنید. این نوع چمن ها نه در برابر تابش مستقیم خورشید یا نه در سایه، رنگ و حالت زیبای خود را تغییر می دهند و همیشه به یک شکل دیده می شوند. 

لازم به ذکر است که به این ترتیب در هزینه های خود بسیار صرفه جویی می کنید، زیرا یک بار برای ۱۰ تا ۱۵ سال و حتی بیشتر، چمن مصنوعی را نصب می کنید و مانند چمن طبیعی از آن انرژی می گیرید و مطمئن هستید که چمن های چشم اندازتان هیچ وقت تحت تاثیر هیچ شرایطی قرار نمی گیرد.

از این رو جواب این سوال که کدام چمن برای استفاده در سایه مناسب است، ساده و واضح است.
چمن مصنوعی یک روش آسان و بی دردسر است. پس بهتر است این وابستگی به چمن های طبیعی را کنار بگذارید و با تیم متخصص ما تماس بگیرید و بهترین نوع چمن را مطابق با اهداف و نیازهای خود سفارش دهید و هر روز از سال از داشتن چشم انداز سبز و پر انرژی، لبریز شادی و حس سرزندگی شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چمن مصنوعی خرید چمن مصنوعی چمن مصنوعی چمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای امضای اسناد مالی نیاز به تایید ناظر تعیین شده از سوی سهامداران عمده بانکی خود دارد.

طرفداری | کنسرسیوم بانکی پس از خرید بلوک سهام ۸۵ درصدی باشگاه پرسپولیس در خصوص جزئیات واگذاری کرسی‌های هیأت مدیره و همچنین تعیین مدیرعامل به توافق‌هایی دست پیدا کرد تا در نهایت با اعلام مدیرعامل یکی از این بانک‌ها که عهده دار تعیین مدیرعامل است، رضا درویش با یک شرط به کارش ادامه دهد.

به نقل از مهر، درویش در حالی تا پایان فصل جاری به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد که ناظر مالی باید روی کارهای او نظارت کند. این عضو اقتصادی که با نظر مستقیم کنسرسیوم بانکی قرار است عضویت در هیأت مدیره باشگاه را نیز دریافت کند قرار است به تمام قراردادهای جاری باشگاه رسیدگی کند.

در حقیقت درویش دیگر نمی‌تواند بدون مجوز این عضو مهم قراردادهای مالی امضا کند و باید تاییدیه های او را نیز دریافت کند.

قرار است عضو جدید ناظر بر امور مالی - حقوقی مدیرعامل باشگاه در هفته آینده شروع به کار کرده و تمام موارد از پیش تعیین شده که در آستانه عقد قرارداد است را مورد بازنگری قرار دهد.

شایان ذکر است کنسرسیوم بانکی تصمیم دارد پس از پایان فصل جاری لیگ برتر در خصوص ادامه حضور درویش در این باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • وطن من| سایه خوش
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد