Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، قاسم کیومرثی اظهار کرد:۷۵ واحد بزرگ صنعتی در خراسان رضوی نیازمند ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار بانکی است.

رئیس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در خصوص وضعیت معرفی طرح‌های صنعتی و معدنی استان به بانک‌ها برای اخذ تسهیلات و پرداخت وام به آن‌ها افزود: بعضی از این واحدها ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر که قیمت مواد اولیه به شدت افزایش یافته، طبیعی است که نیاز تسهیلاتی در بخش صنعت و دیگر بخش‌های اقتصادی افزایش یابد، ابراز کرد: نیاز است این ظرفیت‌ها نیز تامین شود تا بتوانیم اشتغال موجود را حفظ کنیم.

کیومرثی یادآور شد: در حوزه تسهیلات ثابت نیز ۱۵ هزار و ۶۶۵ طرح بالای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کشور وجود دارد که ۳۴۱۵ هزار میلیارد تومان نیاز تسهیلاتی برای آن‌ها پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: واحد صنعتی خراسان رضوی معدن و تجارت خراسان رضوی طرح های صنعتی و معدنی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • مشهد قطب آجیل ایران می‌شود
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی