Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در کمتر از دو هفته با واکسیناسیون تمام گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال در استان بتوانیم ایمنی مناسبی را ایجاد کرده و شرایط مطلوبی را در مهار خیزهای بعدی کرونا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با عمومی شدن واکسیناسیون انتظار می‌رود دیگر خیز بعدی کرونا اتفاق نیفتد و در صورت بروز تلفات کرونایی به صفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: استان اردبیل جز استان‌های مرزی کشور است که با تصمیم ستاد ملی کرونا واکسیناسیون همه افراد جامعه در گروه سنی بالای ۱۸ سال در استان‌های مرزی انجام می‌شود که ما نیز از این فرصت استفاده کردیم تا به جای واکسیناسیون در گروه‌های سنی متفاوت، به شکل فراگیر واکسیناسیون تمامی گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال را انجام دهیم.

حبیب‌زاده افزود: تنها دغدغه و نگرانی ما ازدحام جمعیت در مراکز تجمیعی است که برای حل این مشکل ما سعی کردیم در همه ۴۶۰ خانه بهداشت و مراکز جامع سلامت واکسیناسیون را به صورت محله‌محور انجام دهیم تا ظرف دو سه هفته کل واکسیناسیون جمعیت هدف استان به انجام برسد.

وی خاطر نشان کرد: با اولویت و در هفته جاری واکسیناسیون تمام روستاییان و جامعه عشایری را به پایان خواهیم رساند و انتظار می‌رود با شبانه‌روزی شدن واکسیناسیون در هفته‌های آینده این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد.

کد خبر 5303676

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا اردبیل ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه زلزله اردبیل اربعین حسینی بیرجند خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، داوطلب از امروز ۶ اردیبهشت‌ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا اسناد و مدارک مورد نیاز را تکمیل و بارگذاری کند.
برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.
داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات، برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش، نوبت را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.
آزمون رشته‌های شغلی "آموزگاری"  ۱۸ اسفند  پارسال برگزار شد و رشته‌های شغلی "دبیری و هنرآموز" جمعه ۲۸ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی