Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:14:15 GMT

برگزاری مسابقات شنای آب های آزاد قهرمانی کشور در نوشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۱۹۳۹

برگزاری مسابقات شنای آب های آزاد قهرمانی کشور در نوشهر

ایسنا/مازندران مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور با حضور ۶۰ شرکت کننده در حوضچه کپورچال نوشهر برگزار شد.

در این مسابقات که به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادواره شهید شاخص ورزش کشور "حسن فقیهی جویباری" برگزار شد، تیم‌هایی از مناطق مختلف کشور حضور داشتند و شناگران در رده سنی ۱۴ تا ۲۰ سال به مسافت سه کیلومتر و در رده سنی بالای ۲۰ سال به مسافت پنج کیلومتر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات جام بزرگسالان نیز در رده‌های سنی ۲۵ تا ۷۰ سال در ۲۹ شهریور ماه به میزبانی نوشهر برگزار می‌شود و به برترین‌ها مدال، حکم قهرمانی و به تیم‌های اول تا سوم جام قهرمانی ارائه می‌شود.

محمد بنده‌نژاد دبیر کمیته آبهای آزاد کشور و مسئول برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با ایسنا، با مثبت ارزیابی کردن سطح این مسابقات گفت: ابن مسابقه برای اولین بار بعد از شروع کرونا در حال برگزاری است و از نظر تقویت روحیه شناگران کشور تاثیر زیادی دارد.

وی با بیان اینکه اینکه این مسابقه بهانه خوبی برای بازگشایی استخرهای سطح کشور جهت تمرین شناگرها می باشد، 

بنده نژاد تصریح کرد: مسابقات شنای آب های آزاد قهرمانی کشور جام "شروعی دوباره" با رعایت تمام موازین بهداشتی و گرفتن تست کرونا از بازیکنان برگزار شده است. 

دبیر کمیته آبهای آزاد کشور و مسئول برگزاری این مسابقات به آسیب های ناشی از کرونا بر ورزشکاران شنای کشور پرداخت و گفت: هرساله ۶ تا ۷ مسابقه ازاد و چندین مسابقه انتخابی تیم ملی، استانی و اردوهای مختلف برگزار می شد که همه اینها به واسطه کرونا کنسل شد و ورزشکاران نیز آسیب زیادی چه از لحاظ جسمی و چه روحی دیدند و دچار افت شدید بدنی شدند. 

به گزارش ایسنا،در پایان این مسابقات در رده سنی زیر ۲۰ سال، محمدحسین قاسمی از تهران، هومر عباسی از گلستان و علی افشاری نیز از تهران نفر اول و تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی بالای ۲۰ سال هم رامتین کاظمی رودسری از تهران، عباس جهانگیری از تهران و رضا محمودی از نوشهر مازندران اول تا سوم شدند.

در رده تیمی نیز تیم استان تهران به قهرمانی این دوره از مسابقات در هر دو رده سنی دست یافت.

نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی در کیش که آبان ماه امسال برگزار می شود دعوت خواهند شد.

مسابقات بین المللی آبهای آزاد کشور آذر ماه امسال در کیش برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شنا استانی ورزشی رده سنی ۲۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان