Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:40:18 GMT

فرصتی برای ثبت یک رکورد برای قهرمان ایرانی المپیک 

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۲۷۹۰

محمدرضا گرایی می تواند به یک رکورد خاص برسد

محمدرضا گرایی تنها طلایی ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک این فرصت را دارد با کسب طلا در مسابقات جهانی کشتی به یک رکورد برسد.

به گزارش طرفداری، گرایی در مسابقات جهانی که سه هفته دیگر در نروژ برگزار می شود این فرصت را دارد سومین فرنگی کار ایرانی باشد که صاحب 2 مدال طلای جهانی یا المپیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تاریخ کشتی ایران تنها سوریان و امید نوروزی هستند که صاحب 2 مدال طلای المپیک یا جهانی در کشتی فرنگی شده اند. گرایی جوان می تواند به این رکورد تاریخی برسد، کسب 2 مدال طلای المپیک و جهانی در مدت زمان کمتر از سه ماه، رکوردی است که در صورت ثبت احتمالی، به خاطر بروز شرایط کرونایی و محدودیت های ناشی از آن ایجاد شده و بسیار خاص خواهد بود.

محمدرضا گرایی در المپیک خلاف تصور توانست با برد برابر قهرمان جهان و المپیک از آلمان به فینال رسیده و در فینال با موفقیت برابر حریف اوکراینی برنده و صاحب مدال طلا شود.

برادر او محمدعلی گرایی که شانس بیشتری داشت، در این مسابقات به مقام پنجم مسابقات رسید.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد پیام صادقیان تحت تعقیب پلیس بین الملل مورینیو: امشب احساس یک مرد 58 ساله را ندارم؛ آن مورینیوی 12 ساله بود که می دوید خوشحالی جالب مورینیو پس از گل الشعراوی در دقیقه 92 / فیلم میلان از لاتزیو شکایت می کند؛ هواداران لاتزیو، باکایوکو را میمون خطاب کردند استقلال، بگذار تو را دست کم بگیرند / آیتم اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟