Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@23:17:30 GMT

مدیربرنامه مسعود ریگی: رقم استقلال خیلی پایین بود!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۶۵۴۳

مدیر برنامه های مسعود ریگی صحبت هایی را در مورد انتقال این بازیکن به سپاهان عنوان کرد...

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، مدیر برنامه مسعود ریگی نیز در مورد جدایی این بازیکن از استقلال  گفت:

تنها یک بار مستقیم به خاطر ریگی مذاکره کردیم که در جلسه مذاکره اصلاً معاون اجرایی باشگاه حضور نداشت. در آن جلسه هم ما هیچ پیشنهاد مالی ندادیم و این باشگاه استقلال بود که به ما پیشنهاد مالی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این را کتمان نمی‌کنم که این پیشنهاد کمتر از حد انتظار بود، اما هم برای ما و هم برای آنها قابل رایزنی و به نتیجه رسیدن بود.

طاحونی مدیر برنامه‌های رسمی مسعود ریگی گفت:

پس از دریافت پیشنهاد استقلال، بدون آنکه پیشنهادی بدهم تمدید قرارداد را موکول به جلسه بعدی با حضور ریگی کردم. جلسه‌ای که هرگز برگزار نشد. چند روز بعد که برای عقد قرارداد بازیکن دیگری در باشگاه استقلال بودم، پس از نهایی شدن قرارداد این بازیکن جدید تمدید ریگی را هم پیگیری کردم که هرگز پاسخ روشنی به من ندادند. البته که تا آن روز خیلی زود بازیکنی به جای ریگی گرفته بودند تا این حس ایجاد شود که آنها اصراری هم بر حفظ ریگی ندارند و این حس به خود ریگی هم منتقل شد تا علیرغم میل باطنی‌اش از این تیم جدا شود.

او بیان داشت:

ریگی و من اصلاً پیشنهاد مالی به باشگاه ندادیم که این پیشنهاد نجومی باشد یا فرا نجومی. ریگی به دنبال رقمی بود که عرف و معمول باشد. او دو فصل با کمترین پول یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و بیشترین بازی‌ها را کرد. خود ریگی هم انتظار برخورد مناسب‌تری داشت و تصورش این بود حداقل باشگاه برای راضی کردنش یک نشست مشترک بگذارد، که این اتفاق نیفتاد. ریگی به راحتی در استقلال می‌ماند، اگر آنها می‌خواستند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد اتفاق عجیب پیش از عرضه رسمی فیفا 22؛ کارت مهدی طارمی با ملیت عراق منتشر شده است! معرفی 22 بازیکن برتر بازی فیفا 22؛ مسی و لواندوفسکی بالاتر از رونالدو! / بازی و سرگرمی دل پیرو چهار مدعی امسال لیگ قهرمانان اروپا را پیش بینی کرد: در حال حاضر ایتالیایی ها عقب افتاده اند هواداران الهلال خواستار اخراج ژاردیم شدند! / ادعای رسانه سعودی آسیا را سرخ کن / آیتم اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسعود ریگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان مس سونگون در ورزشگاه پاس قوامین است.

هواداری‌ها که فصل گذشته به نیمه نهایی جام حذفی رسیده بودند حالا در پی رسیدن دوباره به جمع تیم‌های پایانی هستند‌.

مسعود شجاعی در این بازی از آرشا شکوری، گلر زیر ۱۹ سال و ادریس رحمانی خرید زیر ۲۳سال این تیم در پنجره زمستانی از استقلال ملاثانی استفاده می‌کند.

ترکیب هوادار:
آرشا شکوری، محسن سفیدچقایی، امیرحسین پورمحمد، صائب محبی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، محمد میری، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، یونس شاکری و عبدالکریم اسلامی

دیگر خبرها

  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی