Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:20:42 GMT

رونالدوی دوم در تمرینات آکادمی منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۷۲۷۹

رونالدوی دوم در تمرینات آکادمی منچستریونایتد

پسر کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال، پس از بازگشت پدرش به منچستریونایتد، در آکادمی فوتبال این باشگاه حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن سابق یوونتوس اولین بازی خود با پیراهن یونایتد پس از 12 سال را در دیدار روز شنبه این تیم برابر نیوکاسل انجام داد که با درخشش او و به ثمر رساندن دو گل نیز همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اوله گونار سولسشر با حساب 1-4 در این بازی پیروز شدند و دو گل دیگر بازی را نیز برونو فرناندز و ژسه لینگارد وارد دروازه حریف کردند.

اما او دیگر تنها رونالدوی حاضر در این باشگاه نیست چرا که پسر این بازیکن نیز حالا در تمرینات آکادمی باشگاه حاضر می‌شود. تصویری از کریستیانو رونالدو جونیور در حالی منتشر شده که در کنار پسر نمانیا ماتیچ در مسیر حضور در تمرینات است. این اولین بار نیست که رونالدو جونیور همزمان با پدرش در یک باشگاه به تمرین می‌پردازد و پیش از این شرایط در یوونتوس هم به همین شکل بود.

 

 

و اگر ذره‌ای از استعداد رونالدو به پسرش رسیده باشد، او زندگی حرفه‌ای طولانی و درخشانی را در پیش خواهد داشت. رونالدو جونیو فقط چند روز پس از تولد 9 سالگی خود برای اولین بار با پیراهن یوونتوس به میدان رفت و موفق شد چهار گل به ثمر برساند. او در اواخیر فصل نیست موفق شد در دیداری برابر سی اس ماریتیمو در 45 دقیقه هفت گل به ثمر برساند.

پیش از این نیز کای رونی، پسر وین رونی، به آکادمی یونایتد ملحق شده بود. هردوی این افراد در گروه سنی یکسانی قرار دارند و این احتمال وجود دارد که هواداران بتوانند بار دیگر شاهد ترکیب رونالدو-رونی در اولدترافورد در آینده‌ای نه چندان دور باشند.

منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی با النصر در دیدار برابر الخلیج، پیامی برای هواداران تیمش داشت.

به گزارش ایسنا، النصر در ادامه هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

رونالدو بعد از بازی پیامی کوتاه را منتشر کرد و نوشت: از پیروزی خوشحالم. باید این راه را ادامه دهیم.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد. رونالدو در فصل جاری هم عملکرد بسیار خوبی در النصر داشته است و با زدن ۲۹ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. نفر دوم در جدول بهترین گلزنان عبدالرزاق حمدالله است که ۲۲ گل به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو به‌راحتی عنوان آقای گلی را به دست آورد.

النصر با بردن الخلیج جایگاه دومش را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ حرفه‌ای عربستان تنها پنج هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می‌رسد الهلال قهرمانی خود را در یکی - دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ