Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، استاندار قم در قالب برنامه سه شنبه‌های اقتصادی، ضمن افتتاح شرکت آرین کامپوزیت آتیه، کلنگ زنی شرکت پترو افق کیان، از چند واحد صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید کرد.

بهرام سرمست پس از انجام این بازدیدها و در بیست و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل سالن همایش‌های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان طی سخنانی پیگیری میدانی مشکلات  واحدهای تولیدی را یکی از مهم ترین سیاست‌ها و اولویت‌های کاری مدیریت استان در سال‌های اخیر برشمرد و اظهار کرد: در راستای این رویکرد و در قالب بازدیدهای مستمر میدانی و جلسات و نشست‌ها، رفع مشکلات اقتصادی، کمک به واحدهای تولیدی و تزریق نقدینگی برای رشد، احیا و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید خود از واحدهای صنعتی فعال در منطقه اقتصادی سلفچگان تصریح کرد: خوشبختانه سیاست‌های اقتصادی استان در منطقه در حال اجراست و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

استاندار قم لزوم توسعه و گسترش فازهای تکمیلی به ویژه ایجاد و احداث فاز سوم منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: بحث ایجاد زیرساخت‌های استراتژیک برای این منطقه به ویژه اتصال آن به راه آهن سراسری از مهم ترین اولویت‌هایی است که پس از دریافت اعتبارات به مرحله تعیین پیمانکار رسیده و انجام آن، نویدبخش رشد اقتصادی در استان خواهد بود.

سرمست با بیان این که نباید اجازه بدهیم که حتی یک واحد صنعتی در استان تعطیل شود، از شناسایی ۱۰ واحد راکد و غیرفعال در منطقه اقتصادی سلفچگان خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات و راه اندازی مجدد این واحدها از جمله ‌واحد سامان موتور پیگیری‌های بسیار مهمی در سطوح مختلف استانی و ملی صورت گرفته است که امیدوارم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

 وی با تأکید بر لزوم تسریع در پیگیری و عملیاتی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: ایجاد کمیته مانع زدایی از مصوبات کارگروه قبلی در این منطقه بود که خوشبختانه به نتیجه رسیده است.

کد خبر 626691

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اقتصادی سلفچگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد