Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم در قالب برنامه سه شنبه های اقتصادی، ضمن افتتاح شرکت آرین کامپوزیت آتیه، کلنگ زنی شرکت پترو افق کیان ، از چند واحد صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم پس از انجام این بازدیدها و در بیست و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل سالن همایش های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان طی سخنانی پیگیری میدانی مشکلات  واحد های تولیدی را یکی از مهم ترین سیاست ها و اولویت های کاری مدیریت استان در سال های اخیر برشمرد و اظهار کرد: در راستای این رویکرد و در قالب بازدید های مستمر میدانی و جلسات و نشست ها، رفع مشکلات اقتصادی، کمک به واحد های تولیدی و تزریق نقدینگی برای رشد، احیا و توسعه واحد های تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید خود از واحدهای صنعتی فعال در منطقه اقتصادی سلفچگان تصریح کرد: خوشبختانه سیاست های اقتصادی استان در منطقه در حال اجراست و از پیشرفت خوبی برخوردار می باشد.

استاندار قم لزوم توسعه و گسترش فازهای تکمیلی خصوصاً ایجاد و احداث فاز سوم منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را مورد تأکید قرار داده و خاطرنشان کرد: بحث ‌ ایجاد زیرساخت های استراتژیک برای این منطقه به ویژه اتصال آن به راه آهن سراسری از مهم ترین اولویت هایی است که الحمدلله پس از دریافت اعتبارات به مرحله تعیین پیمانکار رسیده و  انجام آن، نوید بخش رشد اقتصادی در استان خواهد بود.

سرمست همچنین با بیان این که نباید اجازه  بدهیم که حتی یک واحد صنعتی در استان تعطیل شود، از شناسایی 10 واحد راکد و غیر فعال در منطقه اقتصادی سلفچگان خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات و راه اندازی مجدد این واحدها از جمله ‌واحد سامان موتور پیگیری های بسیار مهمی در سطوح مختلف استانی و ملی صورت گرفته است که امیدوارم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

 وی با تأکید بر لزوم تسریع در پیگیری و عملیاتی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: ایجاد کمیته مانع زدایی از مصوبات کارگروه قبلی در این منطقه بود که خوشبختانه به نتیجه رسیده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار قم منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان در بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دست ساخت شهر خرم آباد گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
 ابوطالب شفقت با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 استاندار لرستان همچنین در بازدید از هتل صخره ای خرم آباد گفت:دستگاههای اجرایی و شهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.
هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است. 
 دکتر  ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع مسکونی و تجاری کیو خرم آباد هم افزود: فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است . این طرح  در زمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  شروع شد که چند سالی است تعطیل  است . 
  استاندار لرستان همچنین در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه  استان گفت:پیگیری مطالبات مردم ،مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان  است.
دکتر شفقت همچنیت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد .
 بیش از ۳۵ هزار دانش آموز لرستانی در این مرحله در کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد