Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال در پی پیروزهای پیاپی تیم ملی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی روزهایی رویایی را سپری می کند، اما در داخل فدراسیون فوتبال اتفاق های عجیبی جریان دارد که هنوز به بیرون درز نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از هشدار رسانه ها درمورد ادامه فعالیت حیدر بهاروند سرپرست نایب رییسی دوم فدراسیون فوتبال بعداز سه ماه مهلت قانونی و همچنین حکم سرپرستی مجدد برای پست دبیرکل که قبلا با انتصاب موقت قنبرزاده از مهلت سه ماهه آن هم استفاده شده بود، حالا اعتراض هایی در راس فدراسیون فوتبال شنیده می شود که نشان می دهد عزیزی خادم چندان اعتقادی به حرکت بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه ترین نارضایتی از عملکرد و قانون گریزی رییس به راس فدراسیون یعنی هیات رییسه و جلسات آن برمی گردد؛ جایی که برخلاف رویه قانونی، افرادی خارج از اعضای رسمی هیات رییسه در جلسات رسمی شرکت می کنند! گفته می شود غیر از اعضایی که به عنوان عضو هیات رییسه در انتخابات اسفند ماه سال گذشته صاحب رای شده اند و از سوی مجمع به هیات رییسه راه پیدا کرده اند، افرادی با عناوین عجیب و غزیب در مهمترین جلسات رسمی فدراسیون فوتبال ایران حضور پیدا می کنند.

به طور مثال حضور شخصی به عنوان امیدزاده به عنوان مشاور اجرایی رییس فدراسیون در نشست های هیات رییسه از آن دست اتفاق هایی است که تنها در فوتبال ایران رخ می دهد! عجیب اینکه نام مشاور نشان دهنده غیراجرایی بودن آن است اما عزیزی خادم به فردی تحت عنوان مشاور، اختیارات اجرایی داده است!! و باز هم جالب اینکه او تنها فرد خارج از هیات رییسه در جلسات نیست چراکه عزیزی خادم به شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون هم اجازه خضور در کلیه جلسات را می دهد! حتی رییس دفتر عزیزی خادم یعنی جهانیان هم در هیات رییسه حضور دارد!

غیر از اینکه حضور اینهمه آدم غیرمرتبط صراحتا با اساسنامه فدراسیون در تناقض است، باعث بروز برخی ایرادات جدی در کارکرد هیات رییسه نیز شده است. یکی از بارزترین این اشکال ها، خودداری اعضای هیات رییسه از طرح مسائل چالشی است چرا که برای حفظ شان رییس فدراسیون، از طرح ایرادات به تصمیم های او بعضا خودداری می شود و اعضا نمی توانند فارغ البال شخص رییس را به چالش بکشند. 

بسیاری از مسایل مطروحه در هیات رییسه باید پشت درهای بسته و تنها بین اعضای رسمی باشد و حضور اطرافیان و نزدیکان عزیزی خادم به شدت باعث دلخوری و اعتراض اعضا شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت هیات رییسه فدراسیون عزیزی خادم فدراسیون فوتبال اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت فدراسیون فوتبال عزیزی خادم هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟