Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان قربانی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:امروز مرکز واکسیناسیون شبانه روزی کرونا در شبستان مسجدجامع خرمشهر راه اندازی می‌شود و گروه های هدف برای دریافت واکسن میتوانند به این مرکز مراجعه کنند.

او درخصوص واکسن کووبرکت بیان کرد:دیروز ۴هزار دز واکسن آسترازنکا و ۴۵هزار دز واکسن سینوفارم برای دانشگاه علوم پزشکی آبادان ارسال شد اما  واکسن کوو برکت را دریافت نکردیم که امیدواریم در روزهای آینده برای ما ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با بیان اینکه رعایت موارد بهداشتی مهم ترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا است، تصریح کرد:همه ی مردم ،اصناف و مسئولین ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا پیش از واکسیناسیون همگانی هستند و نباید عادی انگاری صورت بگیرد.

او درپایان اضافه کرد: رعایت نکردن موارد بهداشتی و شرکت در مراسم های مختلف مهم ترین علت ابتلا افراد به ویروس کرونا است ، بنابراین  از مردم تقاضا داریم در منزل بمانند و بنا به ضرورت از خانه خارج شوند.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون شبانه روزی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند