Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@06:25:50 GMT

رئیس جدید فدراسیون فوتبال عراق مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۹۲۵۰

رئیس جدید فدراسیون فوتبال عراق مشخص شد

با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال عراق، رئیس جدید این فدراسیون مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عراق امروز (سه‌شنبه) در هتل بابیلون شهر بغداد و با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد و در نهایت عدنان درجال موفق شد با کسب بیشترین آرا (48 رأی) به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال عراق انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی جبار و یونس محمود نیز به ترتیب معاونین اول و دوم او در این فدراسیون خواهند بود. شرار حیدر دیگر کاندیدای این انتخابات نیز 16 رأی را از آن خود کرد.

عدنان درجال 61 ساله که 121 بازی ملی (1978 تا 1990) با پیراهن عراق در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دیده می‌شود، سابقه سرمربیگری تیم‌‌های الوکره قطر، السد قطر، العربی قطر و السیلیه قطر را در کنار سرمربیگری تیم ملی عراق را نیز دارد. او در سال 2020 نیز به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان عراق منصوب شد و حالا به طور همزمان تا چهار سال دیگر ریاست فدراسیون فوتبال عراق را هم برعهده خواهد داشت.

واکنش وزیر ورزش عراق به شکست برابر ایران؛ این نتیجه ناامیدکننده بود

در حدود یک سال بود که فوتبال عراق توسط کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق اداره می‌شد و زمان فعالیت این کمیته که توسط فیفا تمدید شده بود، روز گذشته (دوشنبه) به پایان رسید. رئیس و اعضای کمیته عادی‌سازی بر انتخابات فدراسیون فوتبال عراق نظارت داشتند.

عراق یکی از رقبای تیم ملی فوتبال ایران در دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عراق فدراسیون فوتبال عراق فدراسیون فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی