Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، علی توکلی در نشست با اعضای هیات رئیسه شورایاری این منطقه با هدف بررسی مطالبات محلات و پیگیری پروژه های توسعه محله، بر پیگیری مستمر اجرای پروژه های توسعه محله ای در رفع مطالبات محلات و کسب رضایت شهروندان تأکید کرد و گفت: در این راستا با نظارت بر اجرای این پروژه ها گام های موفقی در توسعه و آبادانی محلات برداشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت نگهداشت شهر افزود: در این خصوص تمامی مخازن زباله مکانیزه منطقه که از مهمترین تجهیزات نظافتی شهر و پاکیزگی محیط شهری است، نوسازی و ۸۵ مخزن جدید نیز در کوچه ها و معابر نواحی پنجگانه این منطقه جانمایی و نصب شده است.
این مسئول با اشاره به اهمیت ایجاد بوستان در محله شهید کاظمی و موافقت شهرداری منطقه، خواستار پیگیری این موضوع از شورای اسلامی شهر تهران شد.

توکلی در این نشست همچنین بر پیگیری رفع نواقص زمین چمن بوستان ۲۲ بهمن، جمع آوری درختان لوپ غرب بزرگراه شهید کاظمی، احداث سوله های ورزشی امام خمینی (ره) و شهدای نعمت آباد، بازگشایی کوچه صدر، عملیات ایجاد نهر در کوچه فاطمه الزهراء (س)، برآورد هزینه به منظور تأمین روشنایی خیابان مهرآرا تأکید کرد.

بازدید عضو شورای شهر تهران از حریم ۱۲۳ کیلومتری منطقه ۵

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ همراه با مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران و علیرضا صادقی مدیرکل حریم شهرداری تهران از سطح حریم این منطقه بازدید کردند.

در این بازدید که حدود چهار ساعت طول کشید محور امامزاده داود تا روستای رندان، شهرک دشت نمه، ارتفاعات حصارک، مراد آباد و دره فرحزاد مورد بازدید و بررسی میدانی قرار گرفت.

هدف از این بازدید تاکید بر حفظ صیانت از حریم منطقه، کنترل مضاعف و ایجاد هم افزایی بین همه دستگاه ها در خصوص صیانت از حریم منطقه بود.

در این بازدید مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران خواستار توجه ویژه نسبت به جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی از حریم شد.

تبدیل پناهگاه های دفاع مقدس به اماکن امن و اضطراری
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۲ شهرداری تهران اعلام کرد: طرح شناسایی و احیای پناهگاه های دوران دفاع مقدس در این منطقه اجرایی خواهد شد.

فرزاد قهرمانی با اشاره به ضرورت آمادگی در برابرحوادث غیر مترقبه گفت: در راستای برنامه های ستاد مدیریت بحران مبنی برشناسایی و احیای پناهگاه های دفاع مقدس، این طرح با همکاری نواحی اجرا می شود.

وی تقویت زیرساخت ها و مراکز امن اضطراری در محلات را از جمله اهداف این طرح برشمرد و گفت: پناهگاه های مدارس با هماهنگی اداره آموزش و پرورش پس از شناسایی، با اجرای طرح های عمرانی احیا و بهسازی می شود.

به گفته قهرمانی با اجرای این طرح پناهگاه های دفاع مقدس پس از بهسازی به اماکن امن و اضطراری برای استفاده در زمان وقوع بحران تبدیل می شود.

دبیر ستاد بحران منطقه ۲ افزود: شناسایی و طبقه بندی زیرساخت ها، مراکز و تاسیسات حیاتی، تهیه بانک اطلاعات  زیرساخت ها و تاسیسات منطقه را از دیگر برنامه های در حال اجرا است.


استقبال سالمندان منطقه۱۷ از مسابقات مجازی لیگ حافظه
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ گفت:  لیگ بازی های شناختی دیجیتال ویژه افراد بالای شصت سال با استقبال سالمندان این منطقه مواجه شده است.

شهریار رشید علیپور با اعلام این خبر گفت: اداره سلامت این معاونت با هدف ارتقای کارکردهای شناختی سالمندان در سطح محلات  این مسابقات را اجرایی کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ ادامه داد: تاکنون در طرح لیگ حافظه سالمندی سه جلسه آموزشی با موضوعات آشنایی با آلزایمر و اختلالات حافظه در دوران سالمندی، اهمیت حافظه در فعالیت های روزانه زندگی و خوراک روزانه حافظه تان را بپزید، برگزار شده است.

 وی تصریح کرد: این مسابقات به صورت مجازی و از ابتدای مرداد  آغاز و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت و همچنین در این طرح ۱۵۰ سالمند بالای ۶۰ سال منطقه۱۷ شرکت کردند.

۲ شیفت شدن مرکز واکسیناسیون بوستان آزادگان و فرهنگسرای خاوران

شهردار منطقه ۱۵ گفت: مراکز واکسیناسیون خودرویی و غیر خودرویی در بوستان آزادگان و همچنین فرهنگسرای خاوران از ۲۱ شهریور به صورت ۲شیفت فعالیت می‌کند.

وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر افزود: مرکز واکسیناسیون خودرویی و غیرخودرویی بوستان آزادگان و فرهنگسرای خاوران به منظور رفاه حال و تسهیل خدمات دهی به شهروندان و همچنین الزام به اجرای فوریتی ۲ماهه، ۲شیفت شد.

به گفته وی، در این راستا این مراکز در تمامی ایام هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰ به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: این مراکز با مشارکت شبکه بهداشت شهرستان ری، فرهنگسرای خاوران و شبکه بهداشت شرق در خدمت مردم است.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: با ۲شیفت شدن مراکز فوق روزانه سه هزار و ۱۰۰ نفر واکسن دریافت می کنند. با توجه به دسترس پذیری ایستگاه خودرویی آزادگان شاهد استقبال و صف طولانی خودروها هستیم که در این شرایط از ظرفیت نیروهای بیشتر در امر واکسیناسیون استفاده شده است و از شهروندان می خواهیم با صبوری و آرامش بیشتر کادر واکسیناسیون را همراهی کنند.

محمدی افزود: دسترسی بوستان از طریق سه بزرگراه امام علی(ع)، امام رضا(ع) و آزادگان از جمله مزیت های این مرکز واکسیناسیون خودرویی در منطقه ۱۵ است.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه به روند واکسیناسیون پرسنل شهرداری منطقه ۱۵ اشاره کرد و گفت: مرحله نخست واکسیناسیون همکاران به اتمام رسید و فاز دوم از اول مهر آغاز می شود.

برگزاری باشکوه ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ با اشاره به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های مختلفی در ۲ بخش نمایشگاهی و فرهنگی با مشارکت سپاه محمد رسول الله (ص) و ناحیه مقاومت بسیج کربلا برگزار می شود.

محمد محمددوست با اعلام این خبر گفت : یکی از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس غنابخشی به فرهنگ ایثار، ایستادگی و شهادت است و در آستانه دهه چهارم هفته دفاع مقدس، شهرداری منطقه ۴ تهران در راستای وظایف و مأموریتهای ذاتی خود برای پاسداشت مناسبتهای مذهبی و ملی و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی اقدامات ویژه ای را برای حفظ ارزش ها و آرمان ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به برپایی ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: به همین منظور حمایت از برپایی "رزم نمایش" هفته دفاع مقدس که تداعی کننده روزهای ۸ سال جنگ تحمیلی و دلاوری های رزمندگان اسلام برای جوانان و نوجوانان است، با همکاری سپاه محمد رسوال الله(ص) و ناحیه مقاومت بسیج کربلا در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه ۴ گفت: راه اندازی کاروان مقاومت، تبلیغات محیطی بر روی سازه های تبلیغاتی سطح معابر و پل های عابر، فضاسازی داخلی و نمای بیرونی ساختمان های نواحی و سرای محله ها با بکارگیری نمادها و المان های ۸ سال دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام سطح منطقه از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی همچنین از تهیه و تولید برنامه های فرهنگی با محتوای دفاع مقدس خبرداد و گفت: تهیه و تولید پادکست، بارگذاری تصاویر و گزیده ای از خاطرات و وصیتنامه شهدا در فضاهای مجازی و برگزاری مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری منطقه نه تهران شهرداری منطقه دو تهران شهرداری منطقه پانزده تهران شهرداری منطقه هفده تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری منطقه نه تهران شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری منطقه نه تهران شهرداری منطقه دو تهران تهران شهرداری منطقه فرهنگسرای خاوران هفته دفاع مقدس شهردار منطقه ویژه برنامه شهر تهران منطقه ۱۵ منطقه ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه پاسداران با شاخص ۱۵۴، در وضعیت هوای ناسالم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۱۶، باغستان شهریار با شاخص ۱۱۲، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۰۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۰۲، رباط‌کریم با شاخص ۱۳۲، سلامت با شاخص ۱۲۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۱۱، شهریار با شاخص ۱۰۳، قرچک با شاخص ۱۳۲، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

در همین راستا، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۱، امام خمینی با شاخص ۶۹، پارک رازی با شاخص ۶۴، پاکدشت با شاخص ۶۱، پردیس با شاخص ۸۴، پونک با شاخص ۵۱، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۷، پیشوا با شاخص ۸۲، دانشگاه تهران با شاخص ۷۷، دماوند با شاخص ۶۵، ژئوفیزیک با شاخص ۶۳، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۸۸، سرخه‌حصار با شاخص ۵۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۵، شریف منطقه دو با شاخص ۹۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۱، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۷۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۷، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۲، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۶۱، لواسانات با شاخص ۹۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۷، ملارد با شاخص ۸۹، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۰، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۵ و ورامین با شاخص ۷۴ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب ایستگاه آتی‌ساز با شاخص ۴۶، چشمه با شاخص ۴۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۰، علم و صنعت با شاخص ۳۲، قدس با شاخص ۴۹ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۴۲ در موقعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 749281

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق