Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناگفته پیداست که شرایط رختکن استقلال پس از شکست برابر حریف عربستانی چقدر تلخ و سنگین بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال با ناکامی مقابل الهلال از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد تا حسرتش برای کسب مجدد عنوان قهرمانی همچنان ادامه پیدا کند و حداقل تا زمستان امسال برای بازگشت مجدد به این عرصه انتظار بکشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگفته پیداست که شرایط رختکن استقلال پس از شکست برابر حریف عربستانی چقدر تلخ و سنگین بود . بازیکنان تمایلی برای حرف زدن با یکدیگر نداشتند و بعضی از آنها نیز آرام و بی‌صدا گریه می‌کردند.

*مسابقه به پایان رسید و بازیکنان آرام‌آرام وارد رختکن شدند. همه ناراحت بودند و کسی حوصله صحبت کردن نداشت. هر کس در گوشه‌ای به حال خود فرو رفته بود و در این میان بازیکنان تازه وارد به نوعی بیشتر گوشه‌گیری می‌کردند. فضا بسیار سنگین بود و هیچ کس دلش نمی‌خواست اولین فردی باشد که شروع به صحبت می‌کند.

*در میان بازیکنان، برخی نفرات آرام و بی‌صدا گریه می‌کردند. آنها حسرت موقعیت بسیار خوب از دست رفته در آسیا را می‌خوردند و البته مراقب بودند تا کسی اشک‌هایشان را نبیند.

*در چنین فضایی کاملاً بدیهی بود که سرمربی باید شروع‌کننده صحبت باشد و جو را عوض کند. فرهاد مجیدی هم دقیقاً همین کار را کرد. مرد شماره یک نیمکت استقلال در داخل رختکن رشته کلام را به دست گرفت و گفت: خسته نباشید. شما همه زحمت خودتان را کشیدید و کسی کم کاری نکرد. واقعاً تلاش خودتان را انجام دادید ولی شرایط به‌گونه‌ای پیش نرفت که ما برنده این مسابقه شویم. شما بازیکنان تلاش خودتان را کردید و حالا هم سرتان را بالا بگیرید.

*با توجه به اینکه مهدی قایدی در داخل استادیوم حضور داشت و مسابقه استقلال مقابل الهلال را از نزدیک تماشا کرد، برخی فکر می‌کردند پس از پایان بازی برای دلداری دادن به رفقای خود وارد رختکن استقلال می‌شود ولی چنین اتفاقی رخ نداد؛ چون براساس قانون همه چیز در اختیار ناظران کنفدراسیون قرار داشت و آنها به هیچ کس غیر از عوامل رسمی دو تیم حاضر در میدان اجازه ورود به رختکن ها را نمی‌دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال الهلال عربستان لیگ قهرمانان رختکن استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902126

دیگر خبرها

  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • رقص و پایکوبی بازیکنان پارما در رختکن پس از صعود به سری آ / فیلم
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!