Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@16:31:50 GMT

خیمنز: پورتو قوی است ولی اتلتیکو برد می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۰۴۴۷

خیمنز: پورتو قوی است ولی اتلتیکو برد می‌خواهد

مدافع اتلتیکو ضمن تمجید از پورتو تاکید کرد که فردا شب هدفی جز پیروزی ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان اتلتیکو مادرید میزبان پورتو خواهد بود. جدال شاگردان دیه گونه سیمئونه و پورتوی مهدی طارمی در وندا متروپولیتانو می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.

 

 

 

 

خوزه ماریا خیمنز مدافع اروگوئه ای اتلتیکو در نشست خبری این بازی گفت:« پورتو فصل قبل تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت و نمایش های خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک برابر تیمی خوب و با کیفیت شب سختی خواهیم داشت به خصوص که بازی اول هر دو تیم نیز محسوب می شود. در دور گروهی هر بازی خانگی اهمیت بسیار بالایی دارد و ما برد می خواهیم.»

 

بازگشت هواداران:« باورنکردنی است و بدون هیچ تردیدی نقش تشویق های شان را در بازی حس خواهیم کرد. در حضور هواداران ما قدرت بیشتری خواهیم گرفت.»

 

آنتوان گریزمان:« بازگشت آنتوان باعث قدرتمندتر شدن ما شده است و رقابت در فاز حمله را نیز بیشتر کرد. تیم بسیار کاملی داریم و ثابت کرده ایم که در حد مدعیان قهرمانی و تیم های بزرگ تورنمنت هستیم.»

 

لیگ قهرمانان:« در هر تورنمنتی که حضور داریم، هدف مان قهرمان شدن است. تا جای ممکن و توان رقابت خواهیم کرد و می جنگیم. می خواهیم تا مراحل بالا برسیم و در دور گروهی تا حدی مشخص می شود که در چه سطحی قرار داریم. تکرار می کنم که تیم کاملی داریم ولی باید مثل یک تیم متحد باشیم. اگر خوب و منجسم کار کنیم، می توانیم به مراحل پایانی برویم.»

 

آنتون گریزمان مهدی طارمی بارسلونا اتلتیکو مادرید پورتو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتون گریزمان مهدی طارمی بارسلونا اتلتیکو مادرید پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند