Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌هتا- امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن با خیرگی تصور می کند که می خواهد برگردد، گفت: متاسفانه در داخل هم آثار پای دشمن را در جهات مختلف می بینیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با امیر سرتیپ دوم ستاد دکتر محمودی فرمانده ارشد آجا در استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کار از آن گذشته است که انگلیس یا فرانسه یا آمریکای ورشکسته بخواهد جلوی جمهوری اسلامی ایران مانع ایجاد کند، اظهار داشت: ملت‌ها بیدار شده اند و گذر زمان به نفع شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متاسفانه در طول تاریخ و زمان معاصر قبل از انقلاب این مانع را داشتیم که جلوی رشد و پیشرفت ما توسط عوامل استبداد و استکبار گرفته شده بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر به برکت انقلاب خیلی از آن موانع گذشته رفع شد اما هنوز دشمن با خیرگی تصور می کند که می خواهد برگردد و متاسفانه در داخل هم آثار پای دشمن را در جهات مختلف می بینید.

وی افزود: شما ملاحظه می کنید سند 2030 با آن افتضاحش که آقا فرمودند لغو شود و شورای فرهنگ عمومی برای آن مصوبه داشت که در طول این مدت ابلاغ نشده است تا اینکه دیروز آیت الله رییسی آن را ابلاغ کرد، این یعنی چه؟ غیر از نفوذ دشمن است؟

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است و به پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب و استعداد و ایمانی که این ارتش دارد هر کاری بکند تعجب نیست، بگذارید دیگران کارشکنی کنند و مانع شوند، کار از آن گذشته است که انگلیس یا فرانسه یا آمریکای ورشکسته بخواهد جلوی ما مانع ایجاد کند، اگر هم نفوذ و موانعی بود باز دست قدرت الهی در این انتخابات جدید آمد و کمک کرد و آن دست های بیگانه حذف شد و بقیه اش شکرگزاری ما را می خواهد و اینکه چه اندازه از این فرصت طلایی استفاده کنیم.

استکبارستیزی توطئه دشمنان را خنثی می‌کندآیت‌الله نوری همدانی: ایستادگی در برابر دشمنان کینه‌توز مهم‌ترین رسالت جامعه اسلامی استامام جمعه موقت ارومیه‌: دشمنان به صورت دقیق و مهندسی‌شده در صدد تفرقه‌افکنی در میان مردم هستند

عبادی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این رادمردان و شخصیت‌های ارزشمند و معنوی با قدرتی که دارند هیچ واهمه ای از دشمن ندارند و حماسه‌هایی که در این چهل و چند سال آفریده اند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، بیان کرد: ایران بر اساس دین اسلام و رهبری داعیانه و عالمانه رهبر انقلاب با همه مخالفت‌های دنیای غرب و شرق رو به رو شد، همه این قدرت‌های نظامی به جنگ ما آمدند و 8 سال به صورت جنگ نظامی مستقیم و چهل و چند سال هم با جنگ غیر مستقیم و با استفاده از همه گزینه‌ها به جنگ ما برخواسته اند اما ایران یک خط و نشانی کشیده است که گستره آن روز به روز ملت ها را آماده می کند.

وی ادامه داد: به هر حال ما امروز از تیر رس این وحشی‌های غربی خارج شدیم، برای فرداهای بهتر بکوشید ، امام فرمود در هر شبانه روز شما را دعا می کنم، شما بازوی اسلام هستید، بنده و همه مردم ما دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/251/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت ظهر امروز یکشنبه در همایش استانی روز شوراهای بیان داشت: همه ما در یک تیم به نام خراسان جنوبی قرار داریم لذا باید برای خدمت بیشتر به مردم سطح تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اعضای شورا همه باید بر قوانین موجود اشرافیت داشته باشند، افزود: ایجاد شوراها یکی از مظاهر دموکراسی و حاکمیت مردم است.

به گفته وی اعضای شوراهای اسلامی شهر باید نظارت مؤثر و دقیقی بر عملکرد شهرداران داشته باشند و سطح تعامل بین اعضای شوراهای اسلامی، شهرداران و فرمانداران برای خدمت بیشتر به مردم باید افزایش یابد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: شوراها باید به خودکفایی و ایجاد در آمد پایدار شهرداری‌ها از طریق جذب سرمایه گذار کمک کنند و همچنین کارهای که توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود همراه با پیوست فرهنگی باید باشد.

قناعت با بیان این نکته که حفظ وحدت و انسجام در شوراها اهمیت بسیاری دارد، افزود: همه کارهای باید برای تأمین منافع عموم مردم نه منافع گروه‌ها و اشخاص انجام شوند.

وی با اشاره به اینکه اختلاف نظر در مسائل فنی سبب پیشرفت می‌شود، ادامه داد: اختلاف نظرها نباید در سطح جامعه مطرح شود و همه باید تابع قانون باشیم.

به گفته وی مصوبات شوراها باید در حدود قوانین و اختیارات آنها باشد تا در هیئت تطبیق مصوبات شوراها با آنها مخالفت نشود.

وی خواستار همکاری اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خراسان جنوبی شد.

کد خبر 6091385

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود