Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 7 از راه اندازی مسیر دوچرخه سواری ویژه کودکان در محله نیلوفر این منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با بیان اینکه برای تبدیل تهران به شهر دوستدار کودک باید با نگاه کودکانه به مسائل شهری توجه شود، گفت: شهرداری منطقه در مسیر توسعه شهر انسان محور برای همه اقشار و در یک اقدام خلاقانه در میدان های نیلوفر واقع در محله نیلوفر اقدام به راه اندازی مسیر دوچرخه ویژه کودکان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاجوی با با توجه به امکان سنجی صورت گرفته در میدان های نیلوفر، خاطر نشان کرد: راه اندازی و احداث مسیر دوچرخه سواری ویژه کودکان می تواند ضمن محقق ساختن رویاهای شهروندان کوچک، نیازهای تفریح و سرگرمی کودکان این محله را تامین کند.
حاجوی ادامه داد: با توجه به اینکه حضور کودکان در فضای کالبدی و فیزیکی شهر در حوزه فرهنگی و هنری یکی از الزامات مدیریت شهری است، ایجاد پارک‌ها و اماکن امن برای بازی کودکان، فراهم کردن وسایل بازی متناسب با مراحل رشد کودکان، ایجاد محل‌های عبور و مرور امن در خیابان، نصب مبلمان شهری مناسب، دسترسی راحت به فضاهای آموزشی رسمی و فوق ‌برنامه و دسترسی به امکانات ورزشی مناسب برخی از اقداماتی است که همسو با اجرای طرح شهر دوستدار کودک در این منطقه اجرایی شده است.
او در پایان با اشاره به اینکه بیش از 500 متر مسیر دوچرخه در میدان های نیلوفر محله نیلوفر در حال راه اندازی است، تصریح کرد: تلاش می کنیم با رعایت عدالت و برابری در مسیر اجرای طرح شهر دوستدار کودک، امکاناتی را در محله های کم ‌برخوردار منطقه فراهم کنیم و امیدواریم این طرح با رضایتمندی شهروندان همراه بوده و کودکان بتوانند در این اماکن ایمن به تفریح و سرگرمی بپردازند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسیر دوچرخه ویژه کودکان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مصری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جشن روز دندانپزشک که به همت انجمن دندانپزشکی استان قم  برگزار شد،گفت: با کمک انجمن دندانپزشکی استان، کمیته بهینه سازی خدمات دندانپزشکی استان دایر شده و شاهد خدمات گسترده آن هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه مباحث دندانپزشکی، رشته دستیاری دندانپزشکی و دندانپزشکی کودکان را مد نظر داریم که به زودی در دانشگاه علوم پزشکی قم، دایر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در استان قم به عنوان یک نقطه قوت برای استان است که باید همواره در این زمینه کوشیده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از دندانپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم