Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد محمودی با بیان این‌که با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شش دستگاه اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتری به مراکز درمانی مشهد و کاشمر تحویل شد، اظهار کرد: در خلال درگیری با موج پنجم بحران کرونا، نیازمند تقویت سیستم‌های اکسیژن‌ساز بودیم که در این راستا با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه دستگاه اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتری برای بیمارستان‌های حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر و قائم (عج) و امام رضا (ع) مشهد دریافت شد که این دستگاه‌ها تحویل این مراکز درمانی شده و هم‌اکنون در حال نصب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی بازدید سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سه دستگاه اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتری دیگر به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، قائم (عج) و شهید هاشمی‌نژاد مشهد اهدا شده که این دستگاه‌ها در حال نصب است.

مدیر تأمین و نگهداشت تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این‌که تأمین مخازن تهیه اکسیژن مایع برای بیمارستان‌های شریعتی، قائم (عج) و هاشمی‌نژاد مشهد در دستور کار بوده است، خاطرنشان کرد: مخزن ۲۰ تنی بیمارستان قائم (عج) برآورد اعتبار شده و تا چند روز آینده نصب می‌شود.

وی با اشاره به نصب مخزن اکسیژن مایع در ۲ بیمارستان دیگر در آینده‌ای نزدیک، گفت: دو دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس تولید داخل برای بیمارستان‌های قائم (عج) و هاشمی‌نژاد تهیه و نصب شده و در حال حاضر در بیمارستان قائم (ع) راه‌اندازی و در بیمارستان هاشمی نژاد نیز به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

محمودی اضافه کرد: جهت تجهیز بیمارستان امداد و نجات جنوب، پیگیری لازم انجام شده و در بخش اول، ۱۵۰ تخت بیمارستانی از طریق وزارت بهداشت تحویل شده و هم‌اکنون پیگیر تحویل سایر تجهیزات مورد نیاز جهت تکمیل تجهیزات پزشکی این مرکز درمانی هستیم تا هرچه زودتر شاهد راه‌اندازی این بیمارستان و ارائه خدمات درمانی‌اش به بیماران باشیم.

عضو کمیته درمان ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: سایر تجهیزات پزشکی مورد نیاز دانشگاهی در مشهد و شهرستان‌های تابعه که شامل تجهیزات مرتبط به بیماران کرونایی بوده، از هیأت امنای ارزی تحویل گرفته شده و بر اساس نیاز بین بیمارستان‌ها توزیع شده است.

وی افزود: در طول ایام بحران کرونا، عمده تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها نظیر ونتیلاتور و مانیتورینگ به تعداد نیاز در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته است.

کد خبر 5304888

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد اکسیژن ساز دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله اربعین حسینی اردبیل بیرجند ایلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراکز درمانی بیمارستان ها هاشمی نژاد اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان