Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد در نشستی به مناسبت فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: واکسیناسیون اعضای هیات علمی، اساتید و کارمندان این دانشگاه علیه کووید ۱۹ در دو دز انجام شده است.

او افزود: واکسیناسیون دانشجویان نیز از روز یکشنبه ۲۰ شهریورماه جاری آغاز شده است و انتظار می‌رود دانشجویان در اواخر مهر یا اوایل آبان دز دوم واکسن خود را دریافت نمایند و پس از آن در سطح وزارت خانه برای بازگشایی دانشگاه هابر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی با اشاره به قرار گرفتن دانشگاه شهرکرد در رتبه بندی جهانی تایمز برای سومین بار، این موفقیت را مرهون تلاش، همدلی، همراهی و همکاری همه جانبه تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان دانست.

کریمی در ادامه به تلاش‌های صورت گرفته از طرف مدیریت دانشگاه برای افتتاح و تجهیز ساختمان دانشکده دامپزشکی دانشگاه، سرای دانشجویی ۱۵ خرداد و سرای دانشجوی حضرت ام البنین (س) پرداخت و گفت: دانشگاه پیگیری‌های لازم و مستمر خود را برای تکمیل دانشکده‌های فنی و مهندسی و منابع طبیعی بروجن، خوابگاه دخترانه دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان، لاگون جمع آوری فاضلاب دانشگاه، مجتمع دامپروری و ساختمان مرکزی دانشگاه به عمل می‌آورد و از خیّرین محترم می‌خواهیم ما را در تکمیل این پروژه‌ها یاری کنند.

دکتر کریمی در بخش دیگری از سخنانش به واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارمندان پرداخت و گفت: واکسیناسیون کووید ۱۹ اساتید و کارمندان در دو دوز انجام شده است و واکسیناسیون دانشجویان نیز از روز یک شنبه ۲۰ شهریور آغاز شده است و انتظار می‌رود دانشجویان در اواخر مهر یا اوایل آبان دوز دوم واکسن خود را دریافت نمایند و پس از آن در سطح وزارت خانه برای بازگشایی دانشگاه هابر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید

تزریق ۱۴ هزار و ۵۰۰ دز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته

حمداله مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه نیز در این نشست گفت: ثبت نام دوره دکترا انجام شده است و کلاس‌های این دانشجویان پس از انتخاب واحد از ۲۸ شهریور آغاز خواهد شد، کلاس‌های کارشناسی ارشد نیز اوایل آبان شروع خواهد شد و نتایج آزمون کنکور نیز بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور هفته اول مهر اعلام می شود که در نتیجه کلاس‌های کارشناسی با تاخیر شروع خواهد شد.

 مشتاقی افزود: به دلیل شرایط ناشی ازبیماری کرونا، حضور اعضای هیات علمی از ابتدای این ترم به صورت حضور دو روز در هفته  الزامی  است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد سال تحصیلی جدید واکسیناسیون کرونا اعضای هیات علمی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از گاز اشک آور علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آستین

دریافت 16 MB کد خبر 6092986

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • به دانشگاه مردمی فلسطین خوش آمدید
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • استفاده از گاز اشک آور علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آستین
  • همراهی کارمندان دانشگاه کلمبیا با دانشجویان حامی فلسطین
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم