Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس از راه اندازی سه مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در مشهد مقدس خبر‌داد. - اخبار استانها -

حمیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهارداشت: سه مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در مشهد راه‌اندازی شده است و با  راه اندازی این مراکز در انتظار رسیدگی وزارت کشور و تأییدیه نهایی مجوز جهت لغو محدودیت تردد در شهر مشهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نامه درخواستی توسط سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به وزارت کشور ارسال شده که اگر در هر نقطه‌ کشور، مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی شد محدودیت تردد شبانه آن با مصوبه ستاد ملی کرونا رفع شود.

رحیمی تصریح کرد: عطف به همین دستور سخنگوی ستاد کرونا، سه مرکز واکسیناسیون شبانه روزی در مشهد آماده شده است و به استانداری خراسان رضوی اعلام شده و منتظر ابلاغ دستورالعمل ها از سوی وزارت کشور هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به امکان راه اندازی سه مرکز واکسیناسیون اعم از مرکز اباعبدالله در بلوار معلم 75، مرکز صبای غربی 11 (سیدی) و فرامرز عباسی 3 گفت: برای راه اندازی مرکز واکسیناسیون شهرداری و مشهدمال در حال برنامه ریزی هستیم تا به این مراکز سه گانه ملحق شوند.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی مراکز واکسیناسیون شبانه روزی در مشهد منتظر دستور وزارت کشور است افزود: ستاد مقابله با کرونای استان در این زمینه نمی‌تواند مستقل تصمیم‌گیری داشته باشد چراکه باید درخواست سخنگوی ستاد ملی کرونا توسط وزارت کشور تأیید نهایی شود و احتمالاً این تأیید نهایی مجوز راه اندازی مراکز، در ابتدای هفته آینده صورت بگیرد.

رحیمی ادامه داد: البته فعلا مراکز واکسیناسیون تا نیمه شب در صورت مراجعه متقاضیان خدمات ارائه خواهند داد و ظرفیت این مراکز شبانه‌روزی نامحدود است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر واکسن سینوفارم دز اول و دوم، آسترازینکا دز دوم موجود است و در انتظار دریافت واکسن برکت هستیم افزود: زمان راه‌اندازی واکسیناسیون شبانه روزی و در پی آن لغو محدودیت تردد شبانه هفته آینده مشخص خواهد شد.

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حاشیه شهر مشهد محدوده سنی از متولدین 1375  و در محدوده شهری از متولدین 1370 و دانشجویان نیز با کارت دانشجویی معتبر بدون محدودیت سنی تزریق واکسن صورت خواهد گرفت.

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| عبور از قله پیک پنجم/ "دلتا" در نوار غربی کشور یکه‌تازی می‌کند / احتمال فوت واکسینه‌شده‌ها 11 برابر کمتر است + نقشه و نمودارجدیدترین اخبار کرونا در ایران| کاهش محسوس بستری در مراکز درمانی / محدودیت تردد جاده‌ای برقرار است / تردد شبانه درون شهری آزاد شد + نقشه و نمودارجدید‌ترین اخبار کرونا در ایران|رشد 21 درصدی نرخ ابتلا / احتمال شکل‌گیری پیک ششم در آبان / تزریق دوز یادآور برای بیماران زمینه‌ای و کادر درمان + نقشه و نمودار

 

رحیمی با اشاره به این مطلب که قرارگاه شهید سلیمانی بسیج کاملاً در زمینه واکسیناسیون عمومی و مقابله با ویروس کرونا کمک‌رسانی و همکاری داشته و امکان راه اندازی مرکز واکسیناسیون شبانه روزی توسط این قرارگاه نیز وجود دارد خاطرنشان کرد: بعد از راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون امکان رفع محدودیت تردد شبانه نیز میسر خواهد شد.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسیناسیون شبانه روزی در مشهد مرکز واکسیناسیون شبانه روزی سه مرکز واکسیناسیون محدودیت تردد شبانه وزارت کشور راه اندازی مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت در مسیرهای منتهی به شمال از جاده چالوس در روزهای آخر هفته خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ‌ پیمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 از محورهای کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت از ساعت  8.30 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود، افزود: از ساعت 10.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه  بوده واز سادات 24 این ممنوعیت لغو می شود.

‌کرمی عنوان کرد: در صورت پرحجم بودن ترافیک در روزهای  چهارشنبه و جمعه تاریخ‌ 12 و 14 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح  از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود و از ساعت از ساعت 1200 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: روز شنبه تاریخ‌ 15 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 8.30 از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام شده  و از ساعت 9.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه از ساعت 10.30 از مرزن‌آباد به سمت تهران جاده یک طرفه بوده است، افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد