Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «احمدرضا احسانی» روز چهارشنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان عرصه سینما و هنرهفتم استان همدان، اظهار داشت: پروژه ساخت تالار بزرگ شهر همدان که هفت سال در مرحله خاکبرداری متوقف شده بود، امسال با تغییر نقشه و پلان به مرکز همایش های هنری با ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ نفر تبدیل شده است. 

وی افزود: این پروژه به صورت چند منظوره طراحی شده و پاسخگوی بسیاری از نیازهای جامعه هنری و فرهنگی استان همدان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احسانی در ادامه به اشاره به استقرار دولت سیزدهم و آغاز فعالیت های موثر وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی، بومی بودن و آشنایی کامل «محمدمهدی اسماعیلی» با استان همدان را یک فرصت گرانبها برای اهالی فرهنگ و هنر دانست و گفت: از این ذخیره فرهنگی باید به نحو احسنت برای رشد و توسعه بخش های مختلف هنری در این استان استفاده کنیم. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به روند احداث پروژه های پردیس سینمایی و سینمای روباز شهر اسدآباد نیز اشاره کرد و گفت: این پردیس سینمایی با مشارکت شهرداری اسدآباد در حال احداث است. 

او با اشاره به سرمایه گذاری ۲ میلیارد تومانی شهرداری اسدآباد برا یاسخت این پروژه، افزود: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و ۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیز از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای این پروژه تامین و پرداخت می شود.

احسانی تصریح کرد: نخستین سینمای روباز استان همدان نیز در مجاورت مجموعه بنای یادبود سیدجمال الدین در شهر اسدآباد احداث شده که به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین از احداث پردیس سینمایی در شهرهای فاقد سینمای استان خبر داد و افزود: در مرحله نخست با سینمای سیار مردم را به تماشای فیلم‌های گوناگون دعوت می‌کنیم و سپس با همکاری بخش خصوصی پردیس سینمایی در این مناطق احداث می‌شود. 

آیین تجلیل از ۱۲ پیشکسوت سینمای استان همدان امروز با حضور جمعی از هنردوستان و مسوولان محلی در همدان برگزار شد.

برچسب‌ها همدان پروژه ساختمانی سینما اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان پروژه ساختمانی سینما همدان پروژه ساختمانی سینما اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان فرهنگ و ارشاد اسلامی پردیس سینمایی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد

عملیات احداث طرح زیرگذر روستای پرتردد سرخون ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع 54 نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید کرد و ادامه‌ داد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود، همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می کنیم.

به گزارش تسنیم، این پروژه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان بناست ظرف مدت 4 ماه احداث شده و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد