Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران، منعقد شد

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، در راستای ایجاد فضای همکاری مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک توسط علی شریف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو، با حضور علی کاشی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، حسین زارعیان معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه و حسین اجاقی نایب رئیس، علی صدیقی دبیرو زهرا ناطقی نایب رییس بانوان فدراسیون به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به «ایجاد شرایط لازم به منظور انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی براساس نیاز‌های فدراسیون»، «تلاش مشترک به منظور تأمین نیاز‌های پژوهشی در حیطه ورزش ووشو»، «برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس‌های مشترک علمی - پژوهشی و آموزشی»، «برگزاری کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی مورد نیاز فدراسیون، با استفاده از استادان داخلی و خارجی»، «برگزاری دوره‌های آموزشی، علمی و تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت مورد نیاز فدراسیون» و «برگزاری نشست‌های علمی - تحلیلی و تخصصی سالیانه میان مسئولین پژوهشگاه و فدراسیون با هدف بررسی و تبادل نظر علمی و کارشناسانه، پیرامون مسائل و مشکلات موجود، چشم‌اندازها، راهکار‌ها و ارتقای توانمندی‌های مدیران و کارشناسان» اشاره کرد.

همچنین «همکاری در خصوص تألیف، ترجمه و انتشار کتب و نشریات علمی و کاربردی»، «استفاده از بانک‌هایاطلاعاتی طرفین و تبادل تجربه میان پژوهشگاه و فدراسیون»، «مشارکت در طراحی و ساخت وسایل ورزشی مورد نیاز»، «در اختیار گذاشتن اماکن و تأسیسات ورزشی و خدماتی، کتابخانه، آزمایشگاه‌ها و وسایل تخصصی از سوی طرفین برای اجرای همایش‌ها، دوره ها، نشست‌ها و فعالیت‌های پژوهشی دو دستگاه» و «حمایت از استارت آپ‌های ورزشی معرفی شده از سوی پژوهشگاه»، از دیگر مفاد مهم این تفاهم‌نامه می‌باشد.

در حاشیه این نشست به پیشنهاد رئیس فدراسیون ووشو شریف نژاد به اتفاق همراهان از رقابت ‎های لیگ برتر ووشو که به صورت متمرکز در محل آکادمی ووشو در حال برگزاری بود بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: فدراسیون ووشو ۱۱۰ بسته کمک‌ مومنانه در سراسر کشور توزیع کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی ووشو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ووشو پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ووشو پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی فدراسیون ووشو تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال