Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:18:36 GMT

پلمب ۴ عطاری فروشنده قرص های غیرمجاز در کرج

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۰۴۲۶

پلمب ۴ عطاری فروشنده قرص های غیرمجاز در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا افشاری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز، در خصوص این خبر بیان داشت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرج ۴ عطاری فروشنده قرص‌های غیرمجاز در مناطق گلشهر، مهرشهر، کمالشهر و جوادآباد شهرستان کرج شناسایی شدند.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به همراه عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرج به عطاری‌های موصوف اعزام و در بازرسی از آنها تعداد ۷ هزارو ۱۲۸ عدد قرص غیرمجاز کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با اشاره به دستگیری ۴ نفر در این خصوص، اظهار کرد: با دستور مقام قضائی هر ۴ عطاری پلمب شدند.

سرهنگ افشاری در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از فروش داروهای غیر مجاز در عطاری‌ها می‌توانند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: عطاری پلیس قرص تقلبی طب سنتی طب اسلامی دمنوش مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، دکتر سید کاظم رضوی افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.
وی اظهار داشت: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد بامراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.
دکتررضوی از مردم درخواست کرد: ضمن خودداری از مراجعه به واحد‌ها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز