Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز، علی حدادی در سومین نشست تخصصی "الگوی سوم زن مسلمان"ضمن اشاره به اصل‌های بیستم و بیست و یکم قانون اساسی مبنی بر تاکید به حق و حقوق بانوان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در قانون اساسی تاکید بر احقاق حق بانوان است.
 
وی هدف از برگزاری سلسله جلسات تخصصی و منسجم در حوزه بانوان را شناخت ظرفیت‌ها، و تلاش برای رشد و شکوفایی آن عنوان کرد و افزود: وظیفه بنده بعنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی پس از شناسایی نیازها و ظرفیت‌ها، مطالبه‌گری حق و حقوق بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
عضو کمیسیون امور داخلی مجلس با بیان این که مهمترین محل تأثیر و تأثر زنان در محیط فردی، خانواده و درعرصه اجتماعی، جامعه است افزود: باید توجه ما در مجلس و دولتمردان در عرصه‌های اجرایی در بخش بانوان به توانمندسازی دختران نسل جدید در حوزه تحکیم خانواده، حوزه‌های اقتصادی و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی و تربیتی، عمیق و علمی باشد.
 
وی ضمن بیان اینکه براساس اصل ۲۱ قانون اساسی دولت موظف است حقوق زن را در تمام جهات با رعایت موازین اسلامی تضمین نماید افزود: ما در مجلس درصدد آن هستیم که در حوزه‌های فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بتوانیم پشتیبانی لازم و موثری را در عرصه‌های مختلف بالاخص اصلاح قوانین ملی داشته باشیم و از حمایت بانوان فعال عرصه‌های علمی  فرهنگی، اقتصادی، تربیتی، اجتماعی، هنری و همچنین بانوان دستگاه‌های مختلف در سطح استان و شهرستان‌ها دریغ نکنیم.
 
حدادی در پایان گفت: اصلاح قوانین در سطح استان البرز، شهرستان‌ها و آنچه مربوط به بانوان است باید مورد پیگیری قرار گیرد.
 
گفتنی است این نشست به مقوله شناخت و آسیب شناسی ظرفیت حوزه بانوان از منظر بانوان نهادها و مراکز دولتی، اختصاص داشت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: البرز حدادی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه ورزش کارگری استان مرکزی اظهار کرد: ورزش کارگری استان باید در ۳ عرصه ورزش قهرمانی، ورزش آماتور و ورزش همگانی فعال باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: شادابی و طراوت در حوزه کارگری باید در این ۳ عرصه لحاظ شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی مدون است.

نظری بیان کرد: ورزش بانوان نیز در حوزه کارگری باید همانند ورزش کارگری آقایان مورد توجه قرار گیرد و در جنگ ترکیبی امروز سلامت بانوان و مادران خانواده باید تامین شود که یکی از موارد گرایش به ورزش است.

ورزش کارگری از سال ۹۱ در استان مرکزی تاسیس شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد شاغلان استان مرکزی در بخش کارگری فعال هستند از این رو جزو استان های کارگری محسوب می شود.

جمشید امیدی افزود: ورزش کارگری از سال ۹۱ تاسیس شده و پا به پای ورزش استان کار را به پیش می فرد و عملکرد مناسبی نیز داشته و خدمات خوبی ارائه می کند.

۴۵ انجمن فعال ورزشی در استان وجود دارد

رییس هیات ورزش کارگری استان مرکزی نیز گفت: از سال ۹۱ با افتتاح هیات ورزش های کارگری، هیات های استانی نیز تشکیل شدند اما در بحث بودجه ای مشکلاتی وجود داشت.

مجید اسدی افزود: با تعامل و همکاری مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی، ورزش کارگری را پا به پای ورزش جوانان پیش ببریم.

وی عنوان کرد: ۴۵ انجمن فعال ورزشی متشکل از ۳۰ انجمن آقایان و ۱۵ انجمن بانوان فعال وجود دارد.

وی تاکید کرد: در سال در حوزه کارگری، مسابقات شهرستانی و استانی و کشوری نیز برگزار می شود که مسابقات والیبال واحد تولیدی شرکت واگن پارس حائز مقام جهانی شد.

کد خبر 6092416

دیگر خبرها

  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید