Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وبگاه «مجهر الجزیره» فاش کرد: وزارت خارجه امارات اطلاعات بیش از ۹ میلیون خارجی مقیم این کشور را به همراه نامه‌ای رسمی که به امضای «حمد مطر الشامسی» مدیر بخش امور دیپلماتیک رسیده، به رژیم صهیونیستی تحویل داده است.

در این نامه آمده، پیرو توافق درباره همکاری مشترک برای تأمین امنیت نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰» که قرار است اکتبر ۲۰۲۱ در امارات برگزار شود، این اطلاعات فرستاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعات شامل اسم، عکس، تابعیت، کپی گذرنامه، شماره تلفن و نیز مکان اقامت این افراد است

در ادامه این نامه آمده، بر اساس توافقنامه امضا شده میان طرفین، اطلاعات مذکور «بسیار محرمانه» است و نباید بدون اطلاع قبلی در زمینه دیگری استفاده شود

در اواخر سال ۲۰۱۹ و پیش از عادی سازی روابط ابوظبی و تل آویو، «یسرائیل کاتز» وزیر خارجه وقت رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ امارات شرکت می‌کند و توافقنامه‌ای در زمینه تامین امنیت این نمایشگاه با ابوظبی امضا کرده است.

رئیس شرکت صهیونیستی سوپرکام بر اساس این توافق گفته، تمام مسلمانانی که قصد شرکت در نمایشگاه مذکور را دارند باید از از دست‌بند‌های الکترونیکی این شرکت استفاده کنند.

در ادامه این گزارش آمده، شرکت سوپرکام تحت نظارت موساد است و گزارش رسانه‌ها حاکی از آن است که موساد دفتر خود در دبی را افتتاح کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی افشای اطلاعات محرمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آژانس عملیات تجارت دریایی بریتانیا (UKMTO) گفت: «ما گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه در 54 مایلی شمال غربی المخا در یمن دریافت کرده‌ایم.»
 
شرکت امنیت دریایی «امبری» گزارش داد یک کشتی باری با پرچم مالت در حالی که از جیبوتی به سمت جده در حرکت بود، هدف قرار گرفت.
 
برآوردهای شرکت آمبری حاکی از آن است که این کشتی با رژیم صهیونیستی ارتباط دارد و به همین دلیل هدف قرار گرفته است.
 
نیروهای مسلح یمن در حمایت از مقاومت فلسطین در غزه و در همبستگی با مردم فلسطین، عبور کشتی‌های متعلق به رژیم صهیونیستی یا حرکت به سمت بنادر اسرائیل را از دریای عرب و دریای سرخ ممنوع کرده است.
 
نیروهای مسلح یمن همچنین ناوهای آمریکایی و انگلیسی را که تلاش کردند محاصره دریایی یمن علیه رژیم صهیونیستی را از بین ببرند، هدف قرار دادند.
 
صنعا تاکید کرد که تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه، هدف قرار دادن این کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که برای این رژیم کار می‌کنند را متوقف نخواهد کرد.
 

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند