Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در پنج ماهه گذشته 81 فقره سند تفکیکی برای واحدهای تولیدی بهره برداری شده مستقر در شهرکهای صنعتی کاسپین و لیا صادر شد..

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضاخانپور با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی برای انجام معاملات رسمی و جذب سرمایه گذار، شرکاء اقتصادی و تسهیلات ارزی نیاز مبرم به سند مالکیت تفکیکی دارند و یکی از مهمترین دغدغه سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر تعیین تکلیف اسناد تفکیکی است، این شرکت با تمام ظرفیت های خود بدنبال مستند سازی و رفع موانع دریافت سند های مالکیت تفکیکی و تک برگی است تا با اهدای آن به صاحبان واحدهای تولیدی نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون بیش از 2000 فقره سند مالکیت تک برگی به مساحت 1800 هکتار برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی،  تجاری و زیرساختها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان صادر شده است.

خانپور تصریح کرد: صاحبان واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه ساختمانی و بهره برداری می‌شوند می توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به مزیت اسناد تفکیکی یادآورشد: تثبیت و امنیت سرمایه گذاران، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار اهمیت دارد و با این اقدام مشکلات آنها حل خواهد شد.

در حال حاضر تعداد یک هزار و 850  قرارداد با متقاضیان سرمایه گذار در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان منعقد شده که از این تعداد 950 واحد با سرمایه گذاری بیش از 36 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر به بهره برداری رسیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان