Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در مراسم رونمایی از مستند پایگاه ششم شکاری بوشهر اظهار داشت: ارتش در استان بوشهر در زمینه مقابله با کرونا کارها و اقدامات ارزشمندی را داشته است.

وی اضافه کرد: بخشی از بیمارستان امیرالمومنین پایگاه ششم شکاری بوشهر برای کمک به کادر درمان و امکانات بهداشتی و درمانی استان، نیازمند بازسازی است که امیدواریم منابع لازم در این خصوص اختصاص یابد تا شاهد گسترش خدمات دهی به مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش مایه افتخار و عزت ماست و مستند ششم شکاری گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های خلبانان پایگاه هوایی بوشهر را به تصویر کشید.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: مستندهایی چون ششم شکاری نمی‌توانند به صورت کامل رشادت‌های دفاع مقدس را به نمایش بگذارند بلکه گوشه‌هایی از آن رشادت را به تصویر می‌کشند.

گراوند با قدردانی از عوامل تهیه مستند ششم شکاری بیان کرد: برای اینکه دلاوری و رشادت رزمندگان و خلبانان جان بر کف نیروی هوایی و سایر نیروهای نظامی را فراموش نکنیم باید به دانش روز فناوری این ارزش‌ها را منتقل کنیم لذا اقدام هنرمندان بوشهری در مستند ششم شکاری همین کار را انجام داده است.

وی اضافه کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در ابتدا در آموزش و تجهیزات وابسته بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش توانست علاوه بر تربیت نیروی انسانی مجرب، به نیروی هوایی برتر منطقه تبدیل شود و این بزرگ‌ترین سرمایه برای نظام است.

مستند ششم شکاری با موضوع اقدامات پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، استاندار و اعضای شورای تأمین استان بوشهر رونمایی شد.

این مستند توسط مسعود نجف پور بوشهری از هنرمندان نامی بوشهر با همکاری نیروی هوایی ارتش تهیه شده که در آن ضمن مصاحبه با خلبانان پایگاه هوایی بوشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس، تصاویری کمیابی هم از این پایگاه در دوران مختلف در آن نمایش داده می‌شود.

کد خبر 5306184

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس بوشهر ارتش عبدالکریم گراوند نیروی هوایی ارتش استانداری بوشهر بیمارستان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان اربعین حسینی اردبیل زلزله واکسیناسیون ایلام شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا نیروی هوایی ارتش پایگاه ششم شکاری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری از شلیک دستکم 30 موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته منابع عبری، پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از بازسازی حرم امیرالمومنین علی (ع) + فیلم