Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدباقر قالیباف در آیین یادواره شهدای بهشهر و سالگرد آیت‌الله جباری نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری که در مصلای بهشهر برگزار شد، افزود: تداوم مسیر پیشرفت و بالندگی کشور در گرو گسترش فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی با تشریح دستاوردهای ۴۲ساله انقلاب اسلامی گفت: عظمت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت و ایثار فرزندان سلحشور کشور در دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دشمنی‌ها و کینه توزی‌های استکبار علیه ملت انقلابی کشورمان را یادآور شد و افزود: عمق عداوت‌ها و کینه‌توزی‌های استکبار علیه ملت انقلابی ایران ناشی از نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت در کشورمان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایستادگی کشورمان در برابر استکبار جهانی خاطرنشان کرد: مواضع اصولی و آرمانی ملت ایران در اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب مایه افتخار و سربلندی کشورمان در عبور از بحران‌های مختلف ملی و جهانی است.

قالیباف با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه کشورمان آن را غیر انسانی و ناجوانمردانه دانست و افزود: باید با اتکا به ظرفیت‌ها و توان داخلی مشکلات ناشی از تحریم‌ها را کاهش دهیم.

وی انگیزه‌های ایمانی پرشور در جوانان ایرانی را اثربخش ترین نیروی موثر در کاهش مشکلات تحریمی عنوان و تصریح کرد: با تقویت خودباوری و انسجام ملی و بکارگیری اراده‌های ایمانی جوانان متعهد و انقلابی هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، مردم متدین و انقلابی را عمق استراتژیک نظام دانست وبا اشاره به مجاهدت و تلاش هماهنگ مردم در راه تحقق آرمان‌های انقلاب گفت: همسویی مردم با آرمان‌های امام راحل و شهدا و منویات رهبر فرزانه انقلاب  بزرگترین سرمایه و پشتوانه برای کشور است.

وی با تاکید بر رسالت ذاتی مسؤولان برای خدمت‌رسانی بی منت به مردم خاطرنشان کرد: افزایش تلاش دلسوزانه مسؤولان برای سرعت خدمت‌رسانی و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی ضرورت انکار ناپذیر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دامنه مشکلات اقتصادی کشور گفت: مجلس انقلابی و دولت سیزدهم برای رفع مشکلات و چالش‌های بنیادی کشور عزم قاطع و برنامه جدی دارند.

قالیباف با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در کشور این اقدام را موثرترین شیوه در دفع تهاجم فرهنگی ارزیابی کرد و خواستار تقویت گام‌های مسؤولانه در برگزاری یادواره‌های شهدا شد.

وی همچنین با تجلیل از ۸۰۰شهید شهرستان بهشهر یاد و خاطره مرحوم آیت الله سید صابر جباری امام جمعه فقید این شهرستان و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان را گرامی داشت.

این خبر بروزرسانی می‌شود...

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: مشکلات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند