Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:15:46 GMT

علاج‌بخشی خلیج گرگان به عنوان کانون اصلی ریزگرد گلستان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۲۷۹

علاج‌بخشی خلیج گرگان به عنوان کانون اصلی ریزگرد گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: علاج‌بخشی خلیج گرگان به وسعت ۴۰۰ کیلومتر که تقریبا ۳۰ درصد آن خشک شده به عنوان کانون اصلی گرد و غبار در گلستان الزامی است.

وی تصریح کرد: سازمان محیط زیست به عنوان متولی مدیریت پدیده ریزگردها در کشور است و تلاش داریم با استفاده از منابع ملی سازمان و منابع استانی انتقال آب به خلیج گرگان و لایروبی آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان تهدید شهرهای استان توسط ریزگردها را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی استان، راه‌اندازی کارخانه‌های ریسندگی و کارخانه‌های صنایع تبدیلی و رفع مشکلات برق و گاز و استفاده از تسهیلات آنان  زمینه اشتغال, رونق تولید و افزایش حضور سرمایه‌گذاران در استان را فراهم می آورد.

در این جلسه از کتاب «سیل مهربانی» مجموعه عکس‌های ۴۸ هنرمند که ۲۵ هنرمند آن گلستانی هستند و عکس‌های سیل در پنج استان گلستان، لرستان، فارس، ایلام و سیستان و بلوچستان را پوشش داده‌اند رونمایی شد.

این خبر در حال تکمیل شدن است....

انتهای پیام/83001/

منبع: فارس

کلیدواژه: علاج بخشی خلیج گرگان خلیج گرگان استاندار گلستان علاج بخشی گردوغبار در گلستان به عنوان کانون اصلی هادی حق شناس کتاب سیل مهربانی راه اندازی کارخانه های ریسندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • خطر ریزگرد‌های قم بیخ گوش تهران
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس