Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:47:44 GMT

برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۲۸۳

برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب تهرانی

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: این دوره با حضور حجت‌الاسلام فرمانی معروف به عمو روحانی مدیر گروه تبلیغی «شکوفه‌های آسمانی» ویژه طلاب حوزه علمیه استان تهران برگزار می‌شود که ۳۰ نفر از طلاب جوان سطح مقدمات حوزه در این دوره شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این دوره صبح و عصر امروز و فردا هم‌زمان با ۲۵ و ۲۶ شهریورماه با هدف آشنایی طلاب جوان با روش‌های تربیت کودک و نوجوان برگزار می‌شود تا طلاب در سفرهای تبلیغی خود بتوانند دوره‌هایی را برای کودکان و نوجوانان برگزار کنند.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در پنج سرفصل اصول تربیتی کودک و نوجوان، شعر کودک، کارگاه قصه‌گویی، کارگاه خلاقیت و کارگاه بازی‌های معارفی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ترویج آموزه‌های دینی میان کودکان نیازمند هنر و تخصص ویژه است، اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در حرم مطهر بتوانیم هنر تبلیغ دین در میان کودکان و نوجوانان را ترویج دهیم. 

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: کودک نوجوان دین روحانی کودک و نوجوان حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز